T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 Beschikbaarheid opvragen



Manager

Manager

Werkervaring interimmanager

Psychodiagnostisch centrum in oprichting
2015- Betrokken bij de oprichting en uitwerking van de bedrijfsvoering (Bedrijfsplan, communicatie, ondersteuning)

Advisering
2013- o.a. de GGZ instellingen AlleKleur (optimalisatie van diagnose/behandel combinaties => DBC’s), Bosman GGZ (Toepassing zorgportaal en E-Health), GGZ Divers (Inzet internet voor PR en zoekmachine optimalisatie), JarigJobje (ontwikkeling en techniek)

Arq Psychotrauma Expert Groep (zes stichtingen verenigd rondom het thema trauma en geweld, 250 fte)
2011-2012 Senior beleidsadviseur raad van bestuur (onderwerpen: shared service center, front en backoffice, outsourcing technisch IT beheer en ontwikkeling, migratie naar locatie- platform- en apparaat-onafhankelijke IT architectuur, DBC-optimalisatie en interne controle, e-health, zorgportalen, e-learning, informatieplanning, turn-key inhuizen en ondersteunen van partners)
2009-2010 Manager (verantwoordelijk voor informatievoorziening in brede zin, IT, EPD, Zorgportalen, E-health, E-learning, ondersteuning kwaliteitsbeheer, kennis en competentiemanagement, verandermanagement rondom invoering EPD en overgang van vraag gestuurde ondersteuning naar serviceorganisatie)

Stichting Antares (partner in Arq)
2009-2011 Beleidsadviseur (IT, e-learning zoals een teach the teacher project)

Psychotrauma Diagnose Centrum (partner van Centrum ’45)
2006-2008 Manager (verantwoordelijk voor informatievoorziening, IT, EPD, verandermanagement rondom invoering DBC’s, DBC-optimalisatie)

Stichting Centrum ’45 (150 fte)
2002-2008 Manager (verantwoordelijk voor informatievoorziening in brede zin, IT, EPD, ondersteuning kwaliteitsbeheer, kennis en competentiemanagement, verandermanagement rondom invoering DBC’s, DBC-optimalisatie)
1995-2002 Hoofd I&A (verantwoordelijk voor en teamleider informatievoorziening, zorgadministratie en automatisering)
1989-1998 Systeemontwikkelaar/ -Analyst en Sr. Beheerder (EPD, zorgadministratie, systeemintegratie)
1989-1994 Bedrijfseconomisch medewerker/ beleidsmedewerker bedrijfsbureau (inrichting zorgadministratie, AO/IC)
1988 Medewerker economisch administratieve dienst (voeren van diverse administraties)

Opleiding interimmanager

2014- MSc. ICT in Business – RUL(Thesis en D verwacht 2015) (Voltooide masterclasses: methodology, business intelligence, knowledge management, scenario thinking, strategy formation & implementation, behavioural decision making. Research project: enterprise architecture modelling with Archimate. Project study: e-health en zorgportalen in de specialistische GGZ)
2013 HBO Informatica, Hogeschool E3. Specialisatie business planning (D)
1985-1989 HEAO BE, Haagse Hoge School (4j)
1984 VWO, Agnes college Leiden (D)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Basishouding: analytisch, communicatief, stressbestendig, samenwerkend, proactief, organisatiebewust, omgevingsbewust
Team: beschikbaarheid, integriteit, inspirerend, motiverend, de ruimte geven, coachend
Uitvoering: SMART, doelgericht / resultaatgericht, klantgericht, effectief, innovatief, visie


Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels


 Beschikbaarheid opvragen