Flex Manager

 Beschikbaarheid opvragen

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim (team)manager

Interim (team)manager

Werkervaring interimmanager

CONSULTANCY (ZZP)
Maart 2012 - Heden
Als ad interim professional ben ik verantwoordelijk voor het uitvoeren van uiteenlopende opdrachten (met name management) binnen bancaire-en verzekeringswereld en Customer Contact Center.

PARTTIME TRAINER/DOCENT EUROBIZZ Academy
September 2017 - Heden
Het verzorgen van programma Ondernemen op School voor VMBO leerlingen.

TEAMMANAGER MIDOFFICE HYPOTHEKEN ABN AMRO BANK
Juni 2016 - Juni 2017

SUPERVISOR A.I. SPECIASLIST ADVIESLIJN HYPOTHEKEN ABN AMRO BANK NV
November 2014 - Februari 2016


TEAMMANAGER A.I. BACKOFFICE OPERATE & BILL, GDF SUEZ ELEKTRABEL
Juni 2014
Aansturen van 23 medewerkers. Belangrijk is het coachen van de medewerkers en hen op juiste wijze te faciliteren zodat zij optimaal kunnen presteren. Focus op reguliere werkzaamheden en backlog en goede balans op ontwikkeling, werkdruk en arbeidsvreugde.

TEAMMANAGER A.I. BELASTINGDIENST TOESLAGEN
September 2013 – Maart 2014
Als Teammanager Toeslagen leiding geven aan circa 100 medewerkers binnen Toeslagen (KOT Toezicht). Voornaamste taken:
- Capaciteitsplanning op teamniveau
- Realisatie van de afgesproken productie planning
- Besturen en bewaken van de productie kwaliteit en organisatie effectiviteit op teamniveau/unitniveau
- Resultaatgerichte productiecultuur op teamniveau en (deels) op unitniveau
- Samenwerking managementteam Den Haag

TEAMMANAGER A.I. KLANTBEHEER, AGIS ACHMEA (PROJECT ACHMEA)
Maart 2013 – juni 2013
Als Teammanager Klantbeheer leiding geven aan circa 20 medewerkers. Voornaamste taken:
- Coachen, motiveren van de medewerkers met als doel het realiseren van de gestelde doelstellingen
- Optimaliseren van de afdelingsprocessen conform de gestelde service levels en bewaken van de totale procesketen van het werk binnen mijn team
- Implementatie van een cultuur van continu verbeteren (LEAN/SENSE): ontdekken van verbeter-, ontwikkel-en innovatiemogelijkheden die leiden tot betere performance en actief deelnemen aan het verbeteren van werkprocessen
- De afdeling is in beweging door verplaatsing van werkzaamheden naar een andere locatie. Focus op rust en begeleiding van de medewerkers in dit verhuistraject. Kaders scheppen waardoor de medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen
- HR-cyclus
TEAMMANAGER A.I. CUSTOMER SERVICE (PROJECT T-MOBILE NETHERLANDS)
November 2012 – maart 2013
Als Teammanager Customer Service leiding geven aan circa 15-20 medewerkers. Voornaamste taken:
- Motiveren, coachen, begeleiden en beoordelen van de medewerkers in het team met als doel het niveau van alle medewerkers naar het gewenste niveau te ontwikkelen en te behouden
- Uitvoering van HR beleid (verzuim, planning, verlof..)
- Het voeren van functionerings-en beoordelingsgesprekken volgens het Performance Management Proces
- Realiseren van de KPI’S van het team
TEAMLEIDER A.I. POLISVERWERKING RABOBANK NEDERLAND (PROJECT SERVICE CENTRUM VERZEKEREN)
Juli 2011-oktober 2012
Als Teamleider Polisverwerking verantwoordelijk voor het team dat de verzorging doet van administratieve afwikkeling van nieuwe en gemuteerde verzekeringspolissen afgesloten door de lokale banken.
De voornaamste taken:
- Aansturing van circa 20 FTE administratieve medewerkers op MBO/HBO niveau
- Werven, coachen en begeleiden van de medewerkers
- HR-cyclus: Performance Management, POP, inzetbaarheid
- Verantwoordelijk voor budget, aantal FTE’s, leveringsgaranties, productiviteit en kwaliteit van het team
- Optimaliseren van werkprocessen, managementinformatie, kwaliteit van de dienstverlening
- Het verzorgen van teamjaarplan
- Implementatie van LEAN (mei – augustus 2012) en werken en aansturen volgens LEAN principe

In het kader van optimalisatie van de processen binnen Service Centrum verzekeren ben ik ook gedurende enkele maanden actief geweest met LEAN. Samen met Rabobank Lean Competence Center en McKinsey heeft dit geresulteerd in een optimalisatie van diverse werkprocessen met o.a. als gevolg van verdere afschaling van de flexibele collega’s binnen SCV.
ALL FINANCE PROFESSIONAL, CONCLUSION FINANCIELE PROFESSIONALS
Februari 2007 – maart 2012
Als Professional verantwoordelijk voor het uitvoeren van uiteenlopende opdrachten binnen Banken-en verzekeringen
SUPERVISOR A.I. CUSTOMER CONTACT CENTER, UVIT ZORGVERZEKERAAR
Juli 2008 – juli 2011
In deze periode werkzaam geweest op diverse locaties: Tilburg (VGZ), Nijmegen (IZZ) en Alkmaar (Unive).
De voornaamste taken:
- Coachen, motiveren, leiding geven aan circa 20 medewerkers binnen Customer Contact Center
- Middels Quality Monitoring (COPC) de kwaliteit van de medewerkers waarborgen
- Realiseren van de gestelde targets, op individueel niveau maar ook op teamniveau
- Werven van nieuwe medewerkers
- HR-cyclus: voortgangs-en beoordelingsgesprekken

SUPERVISOR A.I. ABN AMRO BANK (PROJECT HYPOTHEKENLIJN)
Maart 2007 – juni 2008

Voornaamste taken:
- Coachen, motiveren en leiding geven aan circa 25 medewerkers/hypotheekadviseurs binnen CCC op MBO/HBO niveau
- Middels Quality Monitoring de kwaliteit van de medewerkers waarborgen
- Realiseren van de gestelde targets (KPI’s)
- HR-cyclus: voortgangs-en beoordelingsgesprekken
- Het voeren van sollicitatiegesprekken
- Het verzorgen van teamjaarplan

ERKEND HYPOTHEEKADVISEUR, GELDSHOP.NL HYPOTHEKEN
April 2005 – januari 2007

- Adviseren c.q. verkopen van hypotheken en andere produkten, zoals levens-en arbeidsongeschiktheidsverzekering. Dit gebeurde zowel bij de klant thuis als via internet/telefonie)
- Aansturen en begeleiden van nieuwe medewerkers
- Completeren dossiers
- Onderhoud met de taxateur, notaris en inkooporganisaties (o.a. Welke Financiele Diensten)

SENIOR HYPOTHEEKACCEPTANT, WESTLAND UTRECHT (DETACHERING)
December 2003 – oktober 2004

- Beoordelen van (complexe) hypotheekaanvragen
- Complexe gevallen goed onderbouwd voorleggen aan het management
- Contacten onderhouden met Risk afdeling en de tussenpersonen

ERKEND HYPOTHEEKADVISEUR/ACCOUNTMANAGER, ATAG FINANCIELE DIENSTEN
Februari 2003 – februari 2004

- Verkopen van hypotheken en andere gerelateerde produkten
- Onderhouden van de relaties met de keukenvakzaken

ERKEND HYPOTHEEK ADVISEUR, ELAN FINANCIEEL ADVIESBUREAU
September 2001 – maart 2003

- Persoonlijke Financiele Planning: hypotheken, pensioenvoorzieningen, kapitaalverzekeringen, effectenlease

HYPOTHEEKADVISEUR/SENIOR HYPOTHEEKACCEPTANT, FORTIS BANK NEDERLAND N.V.
December 1998 – september 2001

- Adviseren c.q. verkopen van hypotheken, levensverzekeringen, pensioenvoorzieningen
- Completeren van hypotheekdossiers
- Onderhoud met taxateurs en notariskantoren

Opleiding interimmanager

V.W.O. UTRECHTSE DAG/AVONDSCHOOL (UTRECHT)
Diploma: Ja
Vakken: Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde-B, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie
HAVO OPENBARE SCHOLENGEMEENSCHAP HENDRIK VD VLIST (UTRECHT)
Diploma: Ja
Vakken: Nederlands, Engels, Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie
MAVO MERWEDE (UTRECHT)
Diploma: Ja
Vakken: Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde
LEAN Leiderschap (2012)
LEAN Basis (2011 Lean Competence Center Rabobank Nederland)
PE SEH 2013
PE Wft Basis 2011-2012
PE Wft Hypothecair Krediet 2011-2012
PE Wft Consumptief Krediet 2011-2012
Erkend Hypotheekadviseur (SEH)
Woningfinanciering I + II
Hypothecaire Financiering (NIBE)
COPC (2008)
Human Capital Group Management Opleiding (2008)
Grip op Verzuim (2008 Boitelle Consultancy)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Betrokken, enthousiast, organisatiesensiviteit, resultaatgericht, mensgericht, loyaal, samenwerker/verbinder, positieve instelling, kritische blik, communicatief zeer sterk, verandermanagement, oplossingsgericht, sterk in schoenen staan

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Turks
Engels

 Beschikbaarheid opvragen

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :