T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Lijnmanager

Lijnmanager

Werkervaring interimmanager

Mrt. 2014 – Heden YACHT te Rotterdam
Beschikbaar voor een nieuwe uitdaging.

Jan. 2009 – Feb. 2014 RET te Rotterdam.
Afdeling Infra Services Technisch Automatisering: Als Chef Technische Automatisering:
Managen van de afdeling Technische Automatisering direct 2 teamleiders (indirect 50fte). Verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en verbeteren van onderhoudsconcepten en werkinstructies op basis van assets. Opstellen afdelingsdoelstellingen, het bepalen van en verantwoordelijk voor de afdelingsbudget. Het opstellen en beheer van diverse contracten (uitbesdeding intern/extern) voor de diverse infrasystemen van Bus, Tram en Metro in overleg met de afdelingen inkoop. Verantwoordelijk voor het borgen van diverse integratiesystemen van Bus, Tram en Metro binnen verschillende afdelingen (Exploitatie, Inframanagement, CVL en Infra Services). Het opstellen van een Lifecycle plan (mjbp). Beoordelen, aanstellen, begeleiden en coachen van de medewerkers. Verantwoordelijk voor resultaten en efficiency. Verbeteren en veranderen van afdelingsprocessen. Het aansturen van het preventieve en correctieve onderhoud (bus, Tram en Metro). Implementeren van Asset management en Lean binnen de afdeling. Lid MT.

Mei 2008 – Dec 2009 via YACHT te Rotterdam.
Als Interim Professional Industrie bij RET te Rotterdam: Afdeling Infra Services als Sectiechef Onderhoudsspecialisten: Managen van de afdeling Technische Specialisten (12 fte). Optimaliseren afdelingsprocessen. Verbeteren van interne communicatie, Opstellen rapportages en SLA’s (Service Level Agreement) en opnieuw bepalen van taken en verantwoordelijkheden van de Technische Specialisten.

Jan. 2007 – Apr. 2008 OTIS B.V. Liften en Roltrappen te Amersfoort.
Als Manager Modernisering:
Managen van de afdeling modernisering van OTIS Nederland. Het operationeel en hiërarchisch aansturen van direct 5 chef-monteurs (indirect 80 fte). Het opstellen van het jaarbudget, acquisitie, sales en aftersales, accountmanager voor een aantal grote klanten. Verantwoordelijk voor de omzet en het behalen van de gestelde resultaten en targets. Direct rapporteren aan Directeur Service.
Lid MT.

Okt 2003 – Dec. 2006 KONE B.V. Liften en Roltrappen te Den haag.
Als Project Manager Service en Modernisering voor B en C projecten (grote Lift Moderniseringsprojecten):
Het voorbereiden, calculeren, coördineren en aansturen van de Lift moderniseringsprojecten. Het begeleiden van aanbestedingen, adviseren en afstemmen van de projecten met de opdrachtgevers (sales en aftersales) en het intern afstemmen met de project engineers en voorbereiders. Verantwoordelijk voor de omzet, targets, voor voor- en nacalculaties van projecten. Voeren van aftersales gesprekken met de klanten en het afsluiten van onderhoudscontracten. Het rapporteren van resultaten aan Directeur Sales. Lid MT

Aug. 1998 – Sep. 2003 KONE B.V. Liften en Roltrappen te Den haag.
Als Manager KONEXION:
Managen van de afdeling KONEXION, coördineren en laten uitvoeren van de spreek- luisterverbindingsprojecten (KoneXion) aan liftinstallaties. Het afstemmen van projecten met de opdrachtgevers en interne betrokkenen. Het bewaken van kwaliteit van de uitvoering, op tijd leveren en instaleren van projecten. Het voeren van aftersales gesprekken met klanten; het operationeel en hiërarchisch aansturen en begeleiden van teamleiders, monteurs en subcontractors (totaal 15 fte). Het opstellen van jaarbudget.Voeren van het functioneringsgesprekken, bepalen POP van medewerkers. Verantwoordelijk voor het behalen van gestelde resultaten en het direct rapporteren aan Directeur Service & Modernisering. Lid MT

Feb. 1998 - Jul. 1998 KONE B.V. Liften en Roltrappen te Den Haag.
Als Assistent Projectleider op de afdeling Service & Modernisering,
Het uitvoeren van diverse onderzoeken naar toepasbaarheid, verkoopbaarheid en promoten van de nieuw Lifttechnische product op de Nederlandse markt.

Nov. 1993 -Dec. 1997 Minis¬terie van VROM te Den Haag.
Als volkshuisvestingsmedewerker,
Beoordelen en afhandelen van aan¬vragen m.b.t. Wet W.V.G en het onderhouden van contacten met de klanten en verschillende overheidsinstanties.

Nov. 1992 - Aug. 1993 AT&T Network System Nederland te Den haag.
Als commercieel medewerker binnendienst,
Het voorbereiden, calculeren en maken van offertes en het onderhouden van contacten met de klanten.

Opleiding interimmanager

1992 -1998: Haagse Hogeschool, Den Haag,
Technische Be¬drijfskunde, afstudeerrichting
Commerciële Techniek, afgerond.
1990 - 1992: HTS Amsterdam,
Elektrotechniek, niet afgerond
1989 - 1990: Joke Smit school, Amsterdam,
Nederlandse taal, afgerond
Cursussen:
Advies vaardigheden;
Veiligheid VCA Vol en Basis;
Asset management:
• Opstellen van risicoanalyses (Strategisch, Tactiesch en Operationeel);
o Prestaties, Kosten en Risico’s.
• Maken van werkintructies;
• Maken van onderhoudsplannen;
• Maken van onderhoudsconcepten.
Management opleidingen:
• Leidinggeven;
• Communicatie en Gesprekstechniek;
• Finance en Planning;
• Personeelsmanagement;
• Time management.
PRINCE2.
Verandermanagement:
• Resultaatgerichte onrganisatieontwikkeling;
o Gezamenlijke visie;
o Operatione doelstellingen;
o Masterplan met concrete stappen.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Basisgedrag direct en gedurfd. Goed ontwikkelde leiderschap vaardigheden gecombineerd met een uitstekende zakelijk inzicht. Hands-on team speler. Een bewezen, motiverende people manager. Ervaring op senior management niveau. Operationele ervaring in techniek. Focus op mensen en resultaten.

Competentiegebieden:
Peoplemanager,Resultaatgericht, Klantgericht, Non-nonsens mentaliteit, Procesmanager.
Persoonlijke kenmerken:
Creatief, Sociaal,Communicatief, Pragmatisch,Pro-actief.


Talenkennis interimmanager

Farsi (Perzisch), (moedertaal);
Nederlands;
Engels;
Urdu (Hindi) en Arabisch.

Overig

Automatiseringservaring
Word, Excel, PowerPoint, MS Acces en SAP R/3.


 beschikbaar?