T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Teammanager

Teammanager

Werkervaring interimmanager

Teammanager
QareWorkPartners
December 2011 – Present (1 year 7 months)
Begeleiden van (startende) zzp-ers in de zorg,
Bemiddelen van zzp-ers bij diverse opdrachten binnen diverse zorgorganisaties,
Onderhouden van contacten met opdrachtgevers,
Aquireren nieuwe opdrachten,
Ondersteuning algemeen management binnen Qareworkpartners.

Owner Care, well-being & Management
November 2011 – Present (1 year 8 months)Breda Area, Netherlands
Diverse opdrachten:

Coordinerend EVV-er op somatische afdeling Berne Zorg Heeswijk-Dinther Dec 2011 t/m aug 2012
- In kaart brengen problematiek binnen de teams, plan van aanpak hierop afgestemd en
geïmplementeerd met teammanager.

3 IG op diverse locaties & afdelingen: somatiek/ PG/ Revalidatie Dec 2011 tot heden
- Uitvoerende zorgtaken.

(team) manager bij Qareworkpartners Dec 2011 tot heden
- zie omschrijving Qareworkpartners.

Interim zorgcoördinator/ vervangend teammanager extramurale zorg de Wittenberg te Haaften Maart 2013 t/m Mei 2013
- Optimaliseren efficiënte inzet van medewerkers in de thuiszorg,
- Verhoging efficïente inzet en daardoor productieverhoging realiseren,
- Uitnutting van zorgindicaties, inhoudelijke uitvoering,
- Begeleiden & inwerken van planners/ nieuwe planners, thuis raken met bovengenoemde materie,
- Medewerkers monitoren in hun inzet en productie.

Teammanager till end of november 2011
deBreedonk
August 2010 – December 2011 (1 year 5 months)
Teammanager van de nieuwbouwlocatie Molenstaete, kleinschalige woonvorm voor PG bewoners. Biedt in totaal plaats voor 72 bewoners verdeelt over 12 woongroepen van 6 bewoners. Verantwoordelijk voor de operationele aansturing met daarbij alle zaken welke bij een opstart van een nieuwbouwproject horen. Zoals;
* Aansturing & samenstellen nieuwe en bestaande teams,
* Werving en selectie nieuwe medewerkers,
* Implementeren roostersysteem, voorbereiding implementatie Caress roostertool, incl planning
verantwoorde formatie t.a.v zzp’s,
* Implementeren werkwijzen, protocollen,
* ontwikkeling medewerkers,
* verdere gefaseerde inhuizing,
* mede budgetverantwoordelijk.
* contacten opzetten en onderhouden met leveranciers
Tevens teammanager van een begeleid wonen groep voor verstandelijk gehandicapten, bestaande uit 8 bewoners en het medewerkersteam.

Teamleider zorg
Breedonk
October 2009 – August 2010 (11 months)
Aansturen van diverse medewerkers o.a Eerste Verantwoordelijke Verzorgenden,verzorgenden nivo 3, helpenden nivo 2, zorghulpen, huishoudelijk medewerkers en activiteiten begeleiders, met daar alle bijbehorende taken. Medeverantwoordelijk voor werken binnen de normen verantwoorde zorg, alsook binnen de vast gestelde kaders van het budget blijven, mede ontwikkelen, implementeren en begeleiden van diverse veranderings projecten,

Operations Support Group supervisor
UPS Supply Chain Solutions
June 2008 – November 2008 (6 months)
Leading a team of variuos employees at the samsung logistics center in Breda as employee of UPS: Transport inbound & outbound, administration, complaints handling & waveplanning. As OSG supervisor I was responsible for all transportation related matters inbound and outbound: road, air & ocean. In relation to complaints handling I was responsible for decreasing & structure the amount of internal and external complaints. Also wave planning belonged to my responsebility, made sure all the waves were planned on time, keep the customer satisfied.

Support Supervisor
DHL Express
June 2005 – June 2008 (3 years 1 month)
Leading a team of various employees; office/ dispatch, facility management, quality, data entry & finance. Responsible for realizing determined targets, together with a team of pick up and delivery supervsiors and warehouse supervisors. During this period I was also responsible for all facility issues; fleet management, environment licenses of the terminal, evacuation plans, cleannes of the building etc. I was also active in project management on various projects to improve the internal & external processes.

supervisor
DHL Express
August 2003 – June 2005 (1 year 11 months)
Leading a team of couriers. Also responsible for realizing targets within the company in a team of supervisors.

Opleiding interimmanager

Prince 2
project management
2005 – 2005

ISBW
HBO, logistiek management
2002 – 2003

Hoge school west brabant
HBO, kaderopleiding voor de gezondheids zorg
1999 – 2001

Borg
MBO ziekenverzorgster
1989 – 1991

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Punctueel, efficiënt en gemotiveerd
Communicatief sterk,
Doorzettingsvermog en
optimisme
planning & organisatievermogen
snel leervermogen

Talenkennis interimmanager

Nederlands woord & geschrift Goed
Engels woord & geschrift Goed
Duits woord en geschrift Matig

Overig

Oracle
Windows
Excell, word* powerpoint

 beschikbaar?