T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim Projectleider / Manager / Coach

Interim Projectleider / Manager / Coach

Werkervaring interimmanager

10/07/07-heden:
Sabbatical

Belangrijke periode van heroriëntatie in mijn leven om aan mijn persoonlijke ontwikkeling en doelen te werken.
Studie Business Coach en Life Coach gedurende deze periode, ter ondersteuning van mijn persoonlijke doelen en als voorbereiding op mijn start als ZZP-er.

01/06/07-10/07/07:
Locatie manager St. Fokus Hof van Eden te Eindhoven


01/09/04-31/05/2007:
Capaciteitsmanager holding Van Gansewinkel Groep te
Eindhoven

Verantwoordelijk voor het in kaart brengen van de benutting- en productiecijfers van de voertuigvloot (1200 stuks plus 600 stuks werkmaterieel en aanhangers) en het uitbrengen van (bindend) advies ten aanzien van de investeringen (15 Mio Euro op jaarbasis). In 2005 een besparing gerealiseerd van 4,5 Mio Euro waarbij de gemiddelde leeftijd van de vloot niet hoger is geworden. In 2006 eveneens een gelijke besparing gerealiseerd. Software applicatie (model zelf ontworpen) laten ontwikkelen (SQL database interface met ERP systeem) om alle kengetallen direct onder handbereik te hebben. Deze ontwikkeling is van grote waarde geweest voor de overname van Van Gansewinkel door AVR in 2007.
Coachende en beleidsmatige rol in relatie tot optimale inzet van onze middelen richting regiomanagers (Benelux) en landendirecties (Tsjechië, Polen en Frankrijk).

01/01/04-31/08/04 :
Office Manager Europa te Eindhoven (Ossur)

Verantwoordelijk voor reorganisatie van Customer Service Management en Office Management in Europa. Maar vanaf midden maart eveneens voor de gehele Logistiek. Vanaf midden maart naast functie van Office Manager tevens interim Director Operations.

01/07/00-31/12/03:
1. Customer Service Manager Benelux te Eindhoven (Beltone)
2. Backoffice Manager Nederland

Verantwoordelijk voor Logistiek, Verkoop Binnendienst en Serviceafdelingen.
NL (Wholesale) en BE (Retail) en contactpersoon Key Accounts.
Projectmanager Customer Care Project.
Projectmanager (succesvolle) Benelux Reorganisatie (fusie van drie bedrijven).
Herstructureringsproject uitgevoerd van alle interne bedrijfsprocessen waardoor de customer service en tevredenheid binnen 8 maanden sterk is verbeterd.
Intergratie van een Service laboratorium in joint venture verband voor de Belgische markt.
Forecasting en inkoopbeleid (zowel intern als advies naar klanten) ontwikkeld
Alles middels optimalisatieslagen in MFGpro geborgd.
Crisismanagement tijdens faillissement van VPN profider waardoor in België gehele NV gedurende 10 dagen was afgesloten van de ‘buitenwereld’

01/04/98-30/06/00:
1. Assistent General Manager Fijnaart(Axel Cristiernsson)
2. Customer Service Manager

Sparring partner General Manager (en plaatsvervangend bij afwezigheid)
Contactpersoon Key Accounts NL en DE.
Adviseur voor interne IT-verbeteringsprocessen. Projectmatig organisatie- en structuurwijzigingen doorgevoerd (Algemeen Management, Productieplanning, Logistiek en Inkoop). Door herstructurering Productie Planning binnen 5 maanden Productie flexibiliteit geoptimaliseerd en voorraadniveaus verlaagd.
Eindverantwoording voor Verkoop Binnendienst en Logistiek.
Alles middels optimalisatieslagen in INCLUDE geborgd.

Projectleider Herstructurering Verkoop binnendienst en Logistiek waardoor de customer service, leveringen en klanttevredenheid binnen 7 maanden sterk is verbeterd.

03/10/95-31/03/98:
Hoofd Organisatie & Communicatie te Dongen (Montis)

Verantwoordelijk voor een goede organisatie en communicatie.
Signaal- en adviesrol en uitvoering van het Algemeen Beleid.
Spilfunctie tussen Verkoop Binnen- en Buitendienst.
Relatiebeheer.
Internationale Marketing- en Mediaplanning
Internationale beursorganisatie (o.a. New York en Milaan)
Implementatie Marketing Module MFGpro
Secretaresse directeur en hoofdontwerper.
Aanspreekpunt voor de externe personeelsadviseur.

01/10/93-17/06/95:
Directiesecretaresse/Office Manager te Oldenzaal (Vos Groep)

Spilfunctie holding – werkmaatschappijen (11 stuks) en deelnemingen (6 stuks).
Alle voorkomende secretariële werkzaamheden coördineren.
Administratieve ondersteuning Financiële Controller.
PR (huisstijl, brochures, jaarverslag).
P&O (holding personeel).
Secretaresse Raad van Commissarissen.
Gedurende 7 maanden crisismanagement gedaan wegens abrupt vertrek van de directeur.

01/10/92-01/10/93:

Diverse uitzendbanen 3 functies als afdelingssecretaresse /management assistente (Johma/Opra/Vos Groep) om inzicht te krijgen in het bedrijfsleven.

25/08/86-25/08/92:
Officier bij de Koninklijke Luchtmacht :
1. Hoofd Bureau Adjudant Commandant Vliegbasis Gilze-Rijen/Eindhoven
2. Officier toegevoegd aan Squadron Commandant (314, F-16 Squadron

Steun en toeverlaat van de Basis Commandant.
Spilfunctie tijdens calamiteiten en oefeningen (zowel locatie Gilze-Rijen als Eindhoven), maken van draaiboeken, opvolgen van actiepunten, verslaglegging en centrale functie in communicatie tijdens calamiteiten en oefeningen. Basis Commandant constant updaten en adviseren over statussen en kritisch factoren.
Coördineren van alle secretariële werkzaamheden
Organiseren alle ceremoniële aangelegenheden.
Financieel beheer toegewezen fondsen.
Plaatsvervangend Hoofd Bureau Voorlichting (PR).
Secretaris Officiersmess

Opzetten van nieuwe functie waarbij de organisatie van het Squadron onder mijn verantwoordelijkheid viel behalve alle operationele vliegplannen. Dit zodat de Squadron Commandant zich volledig kon richten op de vliegactiviteiten en bijbehorend beleid.
Organiseren van alle buitenlandse en binnenlandse oefeningen en spilfunctie in geval van calamiteiten. Alle P&O taken, administratieve taken en Penningmeester Squadronclub


Opleiding interimmanager

2008-heden Life Coach (af te ronden februari 2009
2008 Attitude Healing (halfjaar training)
2007-2008 Business Coach (eindcijfer 9)
2002 Franse cursus (Ceran, België)
2001-2002 Communicatie training
1999 Training Manager en Financiën
1998-1999 Communicatie training
1993 NIMA-A (eindcijfer 8)
1992 Bedrijfsrecht (eindcijfer 9)
1991 Public Relations (eindcijfer 8)
1990 Basiskennis Boekhouden (eindcijfer 9)
1990 Toetsenbordbeheersing (blind typen)
1988-1991 Diverse opleidingen en cursussen Luchtmacht
1986-1988 Koninklijke Luchtmacht Officiersschool
1979-1986 VWO (Atheneum)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Leidinggevende kwaliteiten
Communicatief vaardig
Management & persoonlijke coaching
Analytisch vermogen
Pragmatische instelling
Resultaat- en probleemoplossend gericht
Mensgericht
Reorganisaties & veranderingsmanagement
Ervaring met alle bedrijfsprocessen (Verkoop, Logistiek, Administratief, ICT)
Projectleider ERP (her-)implementaties


Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Duits
Frans

Overig

All round manager Business & Life Coach, duizendpoot pur sang, die door ruimtelijke open visie meer- dimensionaal probleemoplossend gericht is. De combinatie van én vakmanschap én pionier leiden tot succesvolle vernieuwende resultaatgerichte oplossingen.

 beschikbaar?