T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



teammanager call center

teammanager call center

Werkervaring interimmanager

2008 – heden E.ON Benelux
Teammanager Sales & Contact Center
• Operationeel verantwoordelijk voor klantreacties binnen gekomen via de kanalen post en email
• Leiding geven aan 25 mensen
• Implementatie besturingsmodel
• Reductie AHT met 20%
• Analyse en implementatie ‘ Reductie Losses’
• Procesoptimalisatie aan de hand van storyboarden

2007 – 2008 E.ON Benelux
Teammanager Sales & Contact Center
• Operationeel verantwoordelijk voor inbound service calls
• Leiding geven aan 19 mensen
• Reductie AHT met 10%
• Opzetten en implementeren van nieuwe selectie criteria werving
• Verloopreductie van 80%

2007 Creative Connections Models
Booker
• Bemiddeling tussen modellen en opdrachtgevers
• Verantwoordelijk voor internationale portefeuille
• Chaperonne voor jong internationaal model



Opleiding interimmanager

2008 Post HBO Contact Center Management
InHolland Hogescholen (i.s.m. Philipse Business School)
Diploma behaald

2004 – 2005 HBO Personeel en Arbeid
Avans Hogescholen

2002 – 2003 HBO Bedrijfskader
Fontys Hogescholen

1997 – 2002 HAVO
Diploma behaald



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

heeft reeds op jonge leeftijd een grote persoonlijkheid, waarmee hij mensen voor zich weet te winnen. Hierdoor is hij in staat gebleken door grote weerstanden heen te breken. Zijn ervaring ligt op het gebied van inbound telefonie, post en email. Waarbij zijn focus gericht is op klantloyaliteit en –behoud.

Zijn kracht ligt in de goede balans tussen taak- en mensgericht werken, waarbij zijn motiverende en coachende stijl van leidinggeven opvalt. Zijn manier van handelen kan open, leergierig en doortastend genoemd worden, waarbij met name zijn charme en daadkracht opvallen.



 beschikbaar?