T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim manager

Interim manager

Werkervaring interimmanager

Als manager heb ik in het bedrijfsleven diverse rollen uitgevoerd, hierdoor heb ik mij snel leren aan te passen in veranderende omgevingen.
Als ondernemer voorzie ik het MKB van organisatie- en personeelsadvies en coach ik managers/ ondernemers vakinhoudelijk in de te nemen stappen.

Werkervaring als ondernemer (sinds jan 2010):
Bij verschillende MKB organisaties het resultaat verbetert, door de organisatie transparanter, flexibeler te maken.
5 maanden als senior recruiter gewerkt bij Pointle professionals.

Manager Communicatie, Alarm en Beveiliging Centrale
Leidinggeven aan de beveiliging-, alarm- en communicatie centrale. Leidinggevende aan een team van 24 MBO medewerkers die direct de beveiliging coördineerden van de gehele ING. Dit werd gedaan met behulp van twee senior medewerkers die verantwoordelijk waren voor de operationele aansturing van de alarmcentrale. Verschillende IT verbeteringen aangebracht wat de dienstverlening ten goede kwam. Als gesprekspartners geregeld contact met directie van leveranciers en het top management van de ING. In mijn tijd alle sla’s gehaald en een significante cultuurverandering gecreëerd binnen deze afdeling, diverse nieuwe medewerkers aangenomen, met een duidelijke verbetering van de resultaten als gevolg. In 2008 en 2009 mee gedaan aan een high potential traject.

Station manager FedEx
Leidinggeven aan 3 afdelingen binnen het station. Dit met behulp van één teamleider en 4 assistenten. Indirect leidinggeven aan 28 medewerkers waaronder koeriers, data-entry-medewerkers en luchtvrachtspecialisten. In samenwerking met de accountmanager zorg dragen voor het uitbreiden van relatiebeheer met bestaande klanten. Het deelnemen en voorzitten van overleggen binnen en buiten het station. Succesvol recruitmentproject opgezet voor het invullen van een groot aantal vacatures. Sturing geven aan het personeelsbeleid. Eindverantwoordelijk voor het volledige outbound proces, het behalen van de begrote resultaten en de implementatie van verbeteringstrajecten

Teamleider Logistics Ahold in een Centraal Distributie Centrum Zaandam
Leidinggeven aan een team van 28 medewerkers met drie vaste assistenten. Procescoördinator en eindverantwoordelijke van het volledige logistieke distributieproces voor gemiddeld 60 tot 120 man personeel. Het maken van planningen, het coördineren van voorraadbeheer, het voorzitten en deelnemen van diverse commissies en projecten, waaronder Arbo en HACCP. In 2005 deelgenomen aan een omvangrijk informatiemanagement project, hierin verantwoordelijk voor het leiden een deelproject. In 2004 en 2005 geparticipeerd in een omvangrijke organisatie verandering wat resulteerde in sterk verbeterde resultaten, van onder andere de productiviteit en het ziekteverzuim. Onderdeel hiervan was ook het winnen van verschillende arbeidsrechtzaken. Daarnaast was het aansturen op een cultuurveranderingtraject een essentieel onderdeel van het takenpakket.

Intercedent / projectleider bij Manpower en Euroflex
Als intercedent; Het werven van nieuwe klanten, het onderhouden en uitbreiden van contacten met bestaande klanten. Het houden van intake gesprekken en uitzenden van uitzendkrachten
Als projectleider Het opstarten, begeleiden en plannen van projecten voor 30 tot 350 uitzendkrachten van binnen de Europese gemeenschap. Hiertoe behoorde ook gepaste huisvesting zoeken en het internationaal contact houden met vestigingen in Finland, Duitsland en Portugal.

Opleiding interimmanager

2010 - heden NLP master practitioner.

2010 NLP practitioner bij Dr. Richard Bandler (grondlegger van NLP), diploma.

2008 – 2009 Post HBO Human Resource Management, diploma.

2003 - 2006 H.B.O. Bedrijfskunde aan de Leergang Bedrijfskunde Alkmaar, diploma.

1995 t/m 1997 H.B.O. Petroleum en Gastechnologie aan de Noorderhaaks te Den Helder, propedeuse.

1994 - 1995 H.A.V.O. deelcertificaten Wiskunde en Natuurkunde, diploma.

1988 - 1994 M.T.S. aan het IJmond College te Santpoort, diploma.

1984 - 1988 M.A.V.O. aan het Haarlemmermeer Lyceum te Hoofddorp, diploma.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Als manager heb ik geleerd om mij in te leven in mijn personeel en vanuit hieruit werk te delegeren, waardoor hun persoonlijke groei, via mijn coaching van de zijlijn, een nieuwe stimulans kreeg. Ik heb geleerd om te communiceren met de mensen van de werkvloer en topbestuurders zodat ik op een efficiënte manier mijn boodschap kan overbrengen. Ik ben in staat om mij zeer snel aan te passen aan veranderende omgevingen en projectmatig te werken.
Resultaatgericht
Analytisch inzicht
Pragmatisch
Stressbestendig
Organisatiesensitiviteit
Klantgericht
Flexibel
Daadkrachtig
Boordevol energie en humor




Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Beide uitstekende beheersing

Overig

Lezen (vakliteratuur)
Catamaranzeilen, kiten en hardlopen

 beschikbaar?