T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Project Manager

Project Manager

Werkervaring interimmanager

Juni 2007– heden: Business consultant
Verantwoordelijk voor interne opdrachten, waaronder het opzetten van de service – line Proces & Project Management.
Verantwoordelijk voor het organiseren van project training binnen.
Consultancy op het gebied van finance & project management.
Consultancy op het gebied van procesverbetering en het stroomljnen van processen in organisaties.

Juli 2008 – heden: Business Consultant
Consultant Informatie Analyse – UWV
Verantwoordelijk voor het mede definiëren van begrip KlantVolgFunctionaliteit en het produceren van een programma van Eisen (Requirements) hiervoor.
Verantwoordelijk voor het opstellen van een visiedocument welke de rol beschrijft van Klantregie en de samenhang met KVF. Draagvlak creëren bij andere partijen.
Verantwoordelijk voor het opstellen van een standaard voor K&S met betrekking tot Non Functional Requirements. Na ingebruikname K&S naar een breder platform brengen; UWV breed.
Medeverantwoordelijk voor diverse projecten zoals DKD (Digitaal Klant Dossier =overheidsbreed) waarbij vertegenwoordiging voor heel UWV (inclusief Werkbedrijf).
Deelnemen aan (review) / verantwoordelijk voor aanleveren inhoud ten behoeve van het Integraal Business Ontwerp. Deze worden geschreven voor nieuw te landen processen (bv veranderde wetgeving) UWV breed.
Regelmatige afstemming diverse partijen binnen UWV met betrekking tot initiatieven die elkaar versterken. (bv IM-OM & KVF)
Onderzoeken en uitwerken van de mogelijkheden / te ondernemen initiatieven met diverse partijen binnen (en buiten) UWV. (bv Track n Trace & DKD & KVF)

Juni 2007 – juni 2008: Business Consultant Proces Ontwerp
Business Consultant Proces Ontwerp – UWV
Verantwoordelijk voor de creatie en het ontwerpen van een SOA applicatie Service Administratie voor het UWV, de centrale uitvoeringsinstantie voor de werknemers¬verzekeringen in Nederland.
Verantwoordelijk voor het opstellen van het Globale Proces Model en de verder uitwerking en decompositie daarvan in werkprocessen, processtappen en services.
Verantwoordelijk voor het opstellen van de werkinstructies en de use-cases welke de processtappen en de services beschrijven om de verdere uitvoering in Flower (WFM) en BizzTalk (BPM) nogelijk te maken.
Deelnemen in de creatie van de governance betreffende de SOA implementatie en service operatie.
Medeverantwoordelijk voor het documenteren van configuratie, verander-, release-, ope¬rationeel, business rules-en contract management en van Business Activity Monitoring.

Juli 2006 – Mei 2007: Business process manager
Business process manager – Telecom ACN Europe BV
Verantwoordelijk voor het inzichtelijk krijgen en maken van alle bedrijfsprocessen aan klantenzijde (Order Entry, Provisioning, Billing, Customer Support en Finance), teneinde de functionele afdelingen beter te kunnen ondersteunen.
Organiseren van workshops waarmee end to end proces methodiek als tool gebruikt wordt om de functionele afdelingen te trainen en op te lijnen.
Verantwoordelijk voor het documenteren van bestaande maar nog niet gedocu-menteerde processen, evalueren en aanbevelingen doen om deze te stroomlijnen.
Evalueren, onderhouden en vernieuwen van bestaande processen (flows) alsmede omzetten van bestaande processen (flows) naar de nieuwe standaard.
Faciliteren van proces verbeteringen door analyse; aanbevelingen doen aan de functionele Business Owners (afdelingshoofden) en tot overeenstemming komen.
Plannen implementatie, prioriteiten stellen & verwachtingen definiëren.
Verantwoordelijk voor onderhandelen met outsourced partners om proces¬ver-beteringen tot stand te brengen, teneinde de belangen van ACN geborgd te krijgen.
Publiceren van proces documentatie voor interne alswel externe partijen.
Verantwoordelijk voor de oplevering van Business Requirements Documenten en Functionele specificaties voor uitrol van nieuwe producten, met name om Finance belangen geïmplementeerd te krijgen gedurende projectfase.

Augustus – december 2005: Projectmanager billing
Projectmanager billing – FIQAS Software BV
Verantwoordelijk voor eerste klantcontact en daaropvolgende Klant Relatie Management.
Begeleiden, beoordelen en duidelijk krijgen van incidenten. (bugs maar ook requirements) en specificaties (functioneel) aanleveren voor aansturing technisch team (oplossingen incidenten).
Aanleveren & bewaken van de planning. Verantwoordelijk voor uitleveren nieuwe versies. (versiebeheer en documentatie). Testen van fixes, etc. op applicatie

Mei 2003 – juli 2005: Afdeling Billing, Projectgroep Requirements
Afdeling Billing, Projectgroep Requirements – BT Nederland NV
Verantwoordelijk voor het verzamelen, documenteren en communiceren van gestelde eisen voor Billing-systeem migraties inclusief functionele specificaties.
Schakel tussen operationele afdeling en management welke de voorwaarde(n) stellen (klant) en de uitvoerende technische afdelingen (leverancier).
Verantwoordelijk voor implementatie op operationele afdeling; planning, training, testen (UAT), Post-Implementatie, De-Brief.
Business As Usual (BAU): Verantwoordelijk voor het beoordelen en inregelen (faciliteren) van nieuwe of interim producten en/of implementatie van specifieke klanteneisen in de Billing systemen (non standard-rating, -staffels, -hiërarchieën).
Vertegenwoordiger Billing voor projecten die vallen onder het transitie-programma.
Benelux core team member voor land specifieke migraties
Global aanspreekpunt voor nieuwe productcatalogus
Verzamelen en communiceren eisen voor Interfaces (nieuwe systematiek)
Analyseren en adviseren, link tussen partijen, Lokale productcatalogus.



Opleiding interimmanager

April 2008: Lombardi Teamworks Training
Augustus 2006: Training 8 Omega, Business Process Management Methodology
November 2003: User Acceptance Testing (UAT) Training
April 2003: Project Mgt Prince-2 Practitioner
September 2002: Project Mgt Prince-2 Foundation
December 2000: Wegwijzer Telecom
November 2000: Datacommunicatie Training
Oktober 2000: ESD Training
Juni 2000: GSM Fundamentals Course - Telecommunication Engineer Training

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Praktische instelling met goed theoretisch kader
Zeer ervaren in proces-, ontwikkeling- en project-management
Geruime kennis op gebied van financiële en billing vraagstukken.
Uitstekende communicatieve eigenschappen, zowel mondeling als schriftelijk
In staat om complexe problemen snel te analyseren en te komen tot een helder beeld en een goede bruikbare oplossing.
Ervaren in het beheren en managen van operationele afdelingen.
Kennis van:
BizzDesign Bizzdesigner
Lombardi Teamworks & Blueprint
Exact
Arbor
Phoenix, Rating systems Inbound & ISP/Wholesale
Aris Process Modeling
8-Omega
Prince2

Talenkennis interimmanager

Nederlands: spreken en schrijven zeer goed
Engels: spreken en schrijven zeer goed
Duits: spreken goed, schrijven redelijk
Frans: spreken redelijk, schrijven matig

 beschikbaar?