T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Facilitair Manager

Facilitair Manager

Werkervaring interimmanager

Relevante werkervaring
2009 – heden
Als ZZP’er voor diverse opdrachtgevers een groot aantal verschillende opdrachten uitgevoerd o.a.:
UvA; als hoofd servicedesk a.i., gedurende 20 maanden verantwoordelijk voor aansturing van het team, verbeteren bedrijfsvoering, samenvoegen van twee front offices, professionaliseren stuur- en klantrapportages en deelprojectleider Planonproject.
Cormet catering; adviseur management, opstellen offerte Europese aanbesteding, opzetten en uitvoeren klanttevredenheidsonderzoeken, opstellen voortgangsrapportages opdrachtgever.
Politie Hollands Midden; procesbegeleider herinrichting servicepunt DFS en coaching van een medewerker.
Hogeschool Inholland; o.a. huisvestingsadviseur School of Health, opstellen huisvestingsbeleid, projectmanager verhuizing opleiding mondzorgkunde, contractmanagement repro diensten, organiseren teamdagen MT Facilitaire Zaken.

2008 – 2009
Hogeschool Inholland, Verandermanager Facilitaire Zaken
Verantwoordelijk voor een aantal facilitaire Inholland brede veranderprojecten zoals:
Het begeleiden van de afdeling na een structuurwijziging middels diverse teambijeenkomsten en gesprekken en adviserende rol aan management;
Adviseren en begeleiden nieuw op te zetten projectorganisatie;
Europese aanbesteding catering;
Opzetten en inhoud geven aan huisvestingsrol FZ voor Inholland;
Het coachen van enkele medewerkers.

2001 – 2008
Hogeschool Inholland, Hoofd Facilitaire Zaken Amsterdam/ Diemen
Verantwoordelijk voor de facilitaire afdeling (ongeveer 50 fte) van de Hogeschool Holland Diemen en na de fusie in 2002 voor de Hogeschool Inholland locaties Amsterdam/ Diemen/ Amstelveen en Utrecht. Lid van het MT Facilitaire Zaken. Budgetverantwoordelijk voor +/- 7 miljoen euro. De volgende onderdelen maakten deel uit van mijn afdeling: servicedesk, beveiliging, conciërges en receptie, inkoop, technische zaken, BHV, duurzaamheid en de uitbestede diensten repro, catering en schoonmaak.

Van 2002 – 2007 tevens verantwoordelijk voor de portefeuille servicedesk Inholland breed. Mijn rol was om als procesbegeleider de vier verschillende servicedesks en managers samen te laten werken en de dienstverlening over alle locaties te standaardiseren.

Daarnaast als opdrachtgever, projectleider en projectlid verantwoordelijk voor diverse nieuw-, verbouw-, en verhuisprojecten. Als projectleider verantwoordelijk voor Europese aanbestedingen van de schoonmaak, catering en repro. Als projectleider ook verantwoordelijk voor het selecteren en inrichten van een FMIS (Planon) Inholland breed. Tevens in 2006 en in 2008 een half jaar als manager a.i. verantwoordelijk voor de rechtstreekse aansturing van de servicedesk Amsterdam / Diemen.

1999 - 2001
Hogeschool Holland, Coördinator Services Facilitaire Zaken
Verantwoordelijk voor de servicebalie en het integratieproject om de facilitaire-, ICT- en audiovisuele balies tot één loket en organisatie (shared service centrum).

1998 – 1999
Hogeschool Holland, Projectmedewerker Facilitaire Zaken

1997 – 1998
Rentpower BV te Utrecht, Kwaliteitsmanager
Verantwoordelijk voor een ISO 9002 kwaliteitscertificeringstraject

Opleiding interimmanager

Trainingen, opleidingen en persoonlijke ontwikkeling
2012 Training Deep Democracy (2 dagen).
2012 ‘Young Professional’ THP. Onderzoeken of werkinhoudelijke samenwerking met THP mogelijk is. Ons doel is om samen te ontdekken waar we synergie kunnen maken.
2011-heden Deelnemer van de groep ‘Jonge Helden’ THP. Intervisie en persoonlijke ontwikkelbijeenkomsten met een groep van acht ‘jonge helden’.
2009 Persoonlijke Effectiviteit in het sturen van veranderingen, 4x2 dagen, De Baak.
2007 – 2010 Coaching door Mary van Boxtel, THP.
2005 Personal performance Assessment, Krauthammer.
2003 – 2009 Diverse eendaagse seminars (vooral Denkproducties) o.a. Vergaderingen manipuleren, Dit wordt jouw jaar, Cultuurshock een verandertornado.
2002 – 2003 Coaching door Jelle de Jong, Boer en Croon.
2000 – 2009 Diverse In-company trainingen vooral gericht op communicatie, klantgerichtheid en projectmatig werken (Prince 2).
2000 Management, voorbeeld en impact, 7x1 dag, Krauthammer.
1995 – 1998 HBO, Algemeen management, Hogeschool Holland, Diemen, Afstudeervariant Kwaliteit en Management. Diploma behaald.
1992 – 1995 HBO, Bank en Financiën, Amsterdamse Academie, Diemen, Propedeuse behaald.
1986 – 1992 VWO, Marcus College, Grootebroek. Diploma behaald.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Korte profielschets
Ik ben nieuwsgierig, zelfstandig, pragmatisch, resultaat-, en mensgericht, een energieke inspirator, een aanpakker, denker en doorzetter. Ik ben in staat om mensen te verbinden en in beweging te krijgen. Daarnaast streef ik er naar om, samen met een team, klantgerichte dienstverlening neer te zetten die er op gericht is het primaire proces optimaal te ondersteunen. In 2009 ben ik als zelfstandig ondernemer gestart. Ik wil mijn enthousiasme, kennis en ervaring graag gebruiken om mensen en organisaties in beweging te zetten en blijvend te verbeteren. Specialties: interim management, facilitair management, verandermanagement, servicemanagement, projectmanagement, aanbestedingen, catering, training en coaching.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

Overig

Hobby’s en passies
Lezen en dan vooral persoonlijke ontwikkeling en managementboeken. Vakanties en reizen. Wielrennen, duiken en golf.

 beschikbaar?