T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Adviseur en coach

Adviseur en coach

Werkervaring interimmanager

Bedrijf: Coaching & HR Support
Functie: Zelfstandig ondernemen
Inzetbaar in de functies:
•Coach, Loopbaanadviseur en Mobiliteitsadviseur
•Recruiter & HR Adviseur
Verantwoordelijkheden
Als Coach begeleid ik trajecten op het gebied van individueel functioneren in het kader van Outplacement en Loopbaantrajecten. Tevens adviseer ik Management op het gebied van HR-vraagstukken en coach ik op het vlak van leidinggeven en managementvaardigheden, en in het kader van de ontwikkeling hiervan.

Bedrijf: Bestuursacademie Nederland te De Meern
Functie: Adviseur Personeelsbemiddeling
Periode: mei 2009 t/m mei 2011
Verantwoordelijkheden
-Structureren en vormgeven van het werken met en voor Interimmers
-Bemiddelen en begeleiden van ZZP’rs naar en tijdens opdrachten
-Bemiddelen van kandidaten naar vaste functies
-Acquisitie van opdrachten, Relatiemanagement en Accountbeheer
-Projecten met betrekking tot ontwikkeling van nieuwe werkwijzen en producten
Bijzonderheden
Vanaf februari 2010 tot en met juni 2010 Coördinator van het commerciele team, aansturen van 5 medewerkers. Daarnaast ben ik voor de organisatie inzetbaar als Coach bij Outplacementtrajecten ; Co-trainer en Trainer Profile Dynamics.

Bedrijf: Interimspot B.V. / Bestuursacademie Nederland te De Meern
Functie: Projectleider Interimspot
Periode: maart 2010 t/m mei 2011
Verantwoordelijkheden
-Opzetten, uitbouwen, coördineren en in de markt zetten van de portal
-Aansturen projectleden
-Beheren van de site

Bedrijf: Human Commitment Group te Wijk bij Duurstede
Functie: Senior Consultant Werving & Selectie
Periode: januari 2007 t/m april 2009
Verantwoordelijkheden
-Acquisitie van opdrachten, Relatiemanagement en Accountbeheer
-Werving & Selectie van kandidaten en begeleiding van kandidaten
-Productontwikkeling
-Bemiddeling van Interimmers in het kader van suppliership voor flexibel inzetbaar personeel

Bedrijf: Corris B.V. te Maarssen
Functie: Business Unit Manager Marketing & Fundraising
Periode: oktober 2004 t/m december 2006
Verantwoordelijkheden
-Eindverantwoordelijke voor de afdeling Marketing & Fundraising
-Zorgdragen voor de logistieke ondersteuning en de kwaliteit
-Aanspreekpunt voor klanten
-Verantwoordelijk voor de algehele processen
-Plaatsvervangend Algemeen Manager Nederland en Hoofd Bedrijfsvoering
-Eindverantwoordelijk bij afwezigheid van de Algemeen Manager
-Interne processen, variërend van IT, netwerkindeling tot documentenbeheer en Office Management
-Acquisitie

Vervolg Corris B.V.
Functie: Manager P&O
Periode: mei t/m oktober 2004
Verantwoordelijkheden
-In- door- en uitstroom van medewerkers
-Opzet en organisatie van training van medewerkers
-Ontwikkeling en implementatie van o.a.:
oVerzuimprotocool
oFunctieprofielen
oEvaluatie- en beoordelingssysteem
-Ontwikkeling van arbeidsmarktcommunicatie
-Leidinggeven aan de afdeling P&O bestaande uit 2 vaste medewerkers en 4 deeltijd medewerkers
-Coach MT leden op het gebied van gespreksvoering, coaching en aansturing van medewerkers
Note: Lid MT

Bedrijf: Van Neerbos Bouwmarkten B.V. te Reeuwijk
Functie: Adviseur Personeelszaken
Periode: oktober 2002 t/m mei 2004
Verantwoordelijkheden
-Adviseren van het lijnmanagement op het gebied van P&O
-Implementeren van P&O-beleid
-Begeleiden van Managementteams van nieuw verworven bouwmarkten
-Ontwikkeling Management Informatie Systeem
-Personeelsperiodiek

Bedrijf: Advance Interactive B.V. te Hilversum
Functie: Human Resource Manager
Periode: december 1999 t/m oktober 2002
Verantwoordelijkheden
-Recruitment; recruitmentbudget
-Arbeidsmarktcommunicatie; contractonderhandelingen
-Opzetten en onderhouden van functieprofielen voor de gehele organisatie
-Loopbaanbegeleiding medewerkers
-HR-beleid; opzet van recrutingsbeleid en organisatie van activiteiten
-Voeren en verslag geven van functioneringsgesprekken
-Aansturen en begeleiding van een team van 5 medewerkers op het gebied van:
•Functioneren
•Ontwikkeling
•Coaching

Bedrijf: Appoint Personele Diensten te Utrecht
Functie: Consulent
Periode: mei t/m november 1999

Bedrijf: Universiteit voor Humanistiek te Utrecht
Periode: april 1996 t/m april 1999
Functie: Freelance Onderzoeksmedewerker
Periode: augustus 1998 t/m april 1999
Functie: Student-Assistent
Periode: april 1996 t/m september 1997

Opleiding interimmanager

Opleidingen
Profile Dynamics (instrument wat de drijfveren van mensen in beeld brengt) September 2010
Postbachelor Coaching en Begeleiding (HBO)Februari 2010
Humanistiek, afstudeerrichting: Advies, Beleid en Management(WO) April 1999
Docentenopleiding Levensbeschouwelijke vorming (HBO) Augustus 1996
Psychologie, propedeuse behaald, voorbereiding op Humanistiek (WO) December 1989
Gymnasium Juni 1986
Cursussen
Introductie Workshop PRI Therapeuten 2011
Snel & effectief lezen 2009
Management van Mensen; communicatie en gesprekstechnieken 2003
Management van Mensen; leidinggevende vaardigheden 2003
Plannen en organiseren 2003
Afvloeiingsregelingen en ontslagrecht 2001
Personeelsmanagement voor beginnende P&O-ers 2000
Commerciële en Communicatieve vaardigheden 1999
Basiskennis Uitzendmedewerker 1999
Communicatief Management 1998

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Communicatief vaardig, organisatiesensitiviteit, sterk empathisch vermogen, flexibele en klantgerichte houding, sociaal, betrokken, accuraat, analytisch vermogen, adviesvaardigheden en creatief.

Talenkennis interimmanager

Nederlands lezen, spreken en schrijven: vloeiend
Engels lezen, spreken en schrijven: vloeiend
Duits lezen, spreken en schrijven: vloeiend
Frans lezen, spreken en schrijven: redelijk


 beschikbaar?