T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



HR Adviseur en/of Projectleider

HR Adviseur en/of Projectleider

Werkervaring interimmanager

Jaar : Oktober 2010 tot heden
Rol : Adviseur
Opdrachtgever: Gemeente Stichtse Vecht
Opdracht/Resultaat:
-Adviseren over de structuur en bijbehorende werkvorm van een nieuw in te richten afdeling per 1 januari 2011
–Adviseren over het inrichten van eenduidig processen voor de nieuwe afdeling. Deze processen vervolgens ook (laten) implementeren;
-Het adviseren van de manager met de personele inrichting van het team.

Jaar: April 2009 tot januari 2011
Rol: Verandermanager
Opdrachtgever: Gemeente Maarssen
Opdracht/Resultaat:
-“Ist” situatie van de afdeling Services in kaart brengen. Hierna opdrachtgever adviseren over de “Soll” situatie;
-De gewenste “Soll” situatie implementeren;
-Gewenst serviceniveau van de dienstverlening in kaart brengen en na akkoord deze dienstverlening aanbieden;
-Sturing geven aan een teamontwikkeling traject.

Jaar: Oktober 2010
Rol: HR Adviseur
Opdrachtgever: Gemeente Utrecht – Dienst Ondersteuning
Opdracht/Resultaat:
-Adviseren van een manager over de rechtspositie gemeente Utrecht bij een casus.


Jaar: Februari 2010 tot juli 2010
Rol: HR Adviseur
Opdrachtgever: Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling te Utrecht
Opdracht/Resultaat:
Vervangen van een HR adviseur tijdens haar zwangerschapsverlof. Taken zijn o.a.:
-Het gevraagd en ongevraagd advies geven aan managers over de uitvoering van het HR beleid en de ontwikkeling van de organisatie;
-Het eerste aanspreekpunt voor de afdeling Sociale Zaken en afdeling Financiën;
-Het ondersteunen van diverse HR adviseurs met operationele HR vraagstukken en/of ondersteuning bieden met het verder ontwikkelen van HR instrumenten.


Jaar: Mei 2009 tot februari 2010
Rol: HR Adviseur
Opdrachtgever: Gemeente Utrecht
Opdracht/Resultaat:
Vervangen van een HR adviseur tijdens haar zwangerschapsverlof. Taken zijn o.a.:
-Het gevraagd en ongevraagd advies geven aan managers over de uitvoering van het HR beleid en de ontwikkeling van de organisatie;
-Het eerste aanspreekpunt voor de sector Bedrijfsvoering, Strategie en Projectmanagementbureau op het werkterrein HR;
-Het werven en selecteren van kandidaten voor diverse functies binnen de organisatie;
-Het toezien op de naleving van wetgeving en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden.

Jaar: November 2008 – maart 2009
Rol: Zwangerschapsverlof


Jaar: Oktober 2007 – november 2008
Rol: Adviseur P&O/Projectleider P&O
Opdrachtgever: Gemeente Utrecht
Opdracht/Resultaat:
Binnen de gemeente Utrecht zijn formeel 2 diensten via een fusie per 1 januari 2008 samengebracht. In de context van deze organisatieontwikkeling is onderstaande opdracht uitgevoerd:
-Advies geven vanuit de P&O afdeling aan het management in het kader van bovenstaande organisatieontwikkeling op basis van implementatieplannen van de afdelingen;
-Adviseren van managers over de uitvoering van het P&O beleid en de ontwikkeling van de organisatie;
-Leiden van onderstaande P&O projecten:
1. het eenduidig invoeren van Resultaat Gericht Werken
(personeelsinstrument gericht op ontwikkelen, sturen en beoordelen);
2. LeeftijdsBewustPersoneelsmanagement. Schrijven van een beleidsnotitie en Plan van Aanpak opstellen;
3. Mobiliteit en PersoneelsOntwikkeling; Schrijven van een startnotitie en Plan van Aanpak opstellen.

Jaar: 2006 - 2007
Rol: Manager
Opdrachtgever: Gemeente Delft
Opdracht/Resultaat:
-Leidinggeven aan Back-office medewerkers bedrijfsvoering (secretariaat, administratie, financien, inkoop en projecten) en facilitaire medewerkers (35 FTE, zowel direct als indirect);
-Het reorganiseren van de facilitaire afdeling (van een aanbod gerichte afdeling naar een vraaggerichte afdeling);
-Het herstructureren van de afdeling bedrijfsvoering;
-Matchen van kwaliteiten van medewerkers met vereiste competenties van de (nieuwe) functies;
-Sturing geven aan verandering van cultuur binnen de 2 afdelingen;
-Het verbeteren van de samenwerking binnen de afdelingen en tussen de afdelingen.

Jaar: 2002 - 2006
Rol: Manager
Opdrachtgever: Gemeente Delft
Opdracht/Resultaat:
-Leidinggeven aan ICT projectleiders, facilitaire projectleiders, facilitaire productmanagers, back-office medewerkers bedrijfsvoering en Secretariaat (18 FTE);
-Ontwikkelen van medewerkers op het vereiste functie- en competentieniveau;
-Samenvoegen van 2 disciplines met ieder een eigen cultuur;
-Het stroomlijnen van eenduidige werkprocessen binnen de afdeling.

Jaar: 1998 - 2001
Rol: Projectmanager
Opdrachtgever: diverse organisaties

Jaar: 1995 - 1997
Rol: HR Adviseur
Opdrachtgever: Interpay

Opleiding interimmanager

2006 Postgraduate Basisopleiding Verandermanagement / Vrije Universiteit Amsterdam

2001 HBO, Facilitair Management / Hoge School Holland Diemen

1994 Middelbaar Toeristisch Recreatief Ondernemingsonderwijs / De Rooi Panne Tilburg

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

-gedreven
-goed in plannen en organiseren
-een goede sparringpartner
-zeer resultaatgericht
-mensgericht
-goede adviesvaardigheden
-organisatiebewust
-teamplayer

Talenkennis interimmanager

Nederland
Duits
Engels

Overig

Relevante Trainingen/cursussen
-Projectleiderschap (NIVE)
-Coachen op competenties (GITP)
-Workshop Ontwikkelingen Leeftijdsbewust Personeelsbeleid (VanDoornHuiskes)
-Werving en selectie trajecten (Van den Broek en Partners)


 beschikbaar?