T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager

Manager

Werkervaring interimmanager

Profielschets
De rode draad binnen mijn carrière is dat ik altijd op zoek ben naar combinaties van producten en diensten, om op die manier klanten te helpen aan verbeteringen in hun werkproces, en het behalen van hun strategische doelen. Na bijna 10 jaar in de ‘voorhoede’ van bedrijven te hebben gewerkt, heb ik in 2000 gekozen mijn kennis meer aan te wenden in adviserende functies. Niet de klant binnenhalen, maar hem van A tot Z bedienen en adviseren in zijn voorliggende keuzes. Hierin vind ik de uitdaging om de effecten van mijn adviezen ook meetbaar te maken.
In mijn loopbaan heeft eigen ondernemerschap een grote rol gespeeld. Dienstverlening kan in mijn ogen altijd beter, anders, en meer toegespitst op de afnemer, zónder dat dat ten koste hoeft te gaan van de winstgevendheid van de eigen onderneming. Ik streef ernaar de klant centraal te houden bij het vergroten van de winstgevendheid. Ik pak problemen zelf aan, wacht niet totdat een ander het doet.
Ik ben in staat om complexe processen te ontleden, en te vertalen in verbetertrajecten. Daarbij heb ik de ervaring om verbeteringen, cq veranderingen door te voeren, knelpunten vroegtijdig te signaleren, en op te lossen.
Persoonlijke eigenschappen
• sterke communicatieve vaardigheden (woord en geschrift)
• analytisch, kritisch, zelfreflecterend
• ruim ervaren in het opstellen van (advies-) rapporten
• zelfstandig opererende teamplayer
• positief, vrolijk, netwerk-minded, gedreven

Doelstelling (kort en middenlange termijn)
De ervaring van de afgelopen 15 jaar binnen de ICT branche wil ik aanwenden om organisaties te ondersteunen bij het verbeteren van hun kwaliteit van dienstverlening. Met mijn kennis van ICT techniek, en de ontwikkelingen daarin, wil ik organisaties helpen bij het maken van strategische keuzes, hun afwegingen voorbereiden en eventueel zelf die keuzes voor en met hen te maken.
Mijn eerste focus is gericht op een ondersteunende rol (intern of extern) in de ontwikkeling van dienstverleningsprocessen bij organisaties. Dit kunnen zowel profit als non-profit cq overheidsorganisaties zijn. In die ondersteuning zie ik mijzelf als beleidsmaker cq voorbereider, direct rapporterend aan of binnen het Management Team of Directie. Binnen de bestaande operatie ontwikkel ik een plan voor de invoering centrale dienstverlening of klantcontact, dan wel de verbetering van de kwaliteit van dienstverlening.
De ondersteunende rol ontwikkelt zich tot eindverantwoording die ik neem binnen het vakgebied. In plaats van alleen ontwikkelen en adviseren, ligt de eindverantwoording inzake kwaliteit van dienstverlening en klantcontact, en het ondersteunen met (ICT-) middelen, dan bij mij.

Ervaring (samenvatting)

2009-heden Online Back Office bv Weesp
Directeur – Ondernemer

2005-heden bv Weesp
Business Consultant – Ondernemer

2003 - 2005 Imtech ICT Communication Solutions Capelle a/d IJssel
Manager ICT & Facilities

2000 - 2004 Imtech ICT CS / Baltic Telecommunicatie Weesp
Business Consultant Telecom & Facilities

1998 - 2000 CSS System Integration Den Haag
Account Manager

1997 – 1998 L&S VerhuisManagement Amsterdam
Project Manager – Ondernemer

1995 – 1996 Lorjé Computers (Simac) Amsterdam
Account Manager

1993 – 1994 Jadrimex Automation Group Bunnik
Marketing Communicatie Manager

1990 – 1993 Diverse commerciële functies via uitzendbureaus Amsterdam

Opleiding interimmanager

Opleidingen
2005 – heden Diverse seminars & productsessies Nederland
• Unified Communications
• Customer Contact
• Avaya, Mitel, Nortell, Cisco;
• Client Service Management;

1995 – 2005 Diverse communicatie trainingen Nederland
• Kenneth Smith;
• Lemmens & Moonen
1. Professional Sales Communicator (NLP)
2. Effect van Doelgericht Communiceren (NLP)
• BTSW
1. NLP Practitioner

1996 – 1997 Post HBO: EDP Auditing Amsterdam
Hogeschool voor Economische Studies

1991 – 1996 HEAO Commerciële Economie Amsterdam
Hogeschool voor Economische Studies
Afstudeerscriptie: Lorjé Computers

1988 – 1990 Psychologie Amsterdam
Universiteit van Amsterdam

1979 – 1987 VWO Atheneum B Utrecht
Atheneum F. de Munnik

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Proces analist, pragmatisch ingestelde manager, verbetering kwaliteit van dienstverlening, meetbaar maken van kwaliteit.

Talenkennis interimmanager

Nederland (sterk in woord en geschrift)
Engels (goed in woord en geschrift)


 beschikbaar?