T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Projectleider, HRM-manager, organisatieadviseur

Projectleider, HRM-manager, organisatieadviseur

Werkervaring interimmanager

Gemeente Roerdalen (HRM projectleider reorganisatie)
December 2008-april 2009: Coaching van teamleiders en unithoofden bij Essent/Enexis
Veris bouwmaterialen (Oktober 2007-Maart 2008): organisatie personeelsbeleid na een fusie, projectleider
Medio 2007/mei 2009:sekretaris landelijke klachten commissie VOS-ABB
Sociaal Werkvoorzieningsschap De Sluis Groep N.V., Woerden (mei 2004 t/m maart 2006)
Functie: Projectleider /organisatieadviseur
Gemeente Rotterdam (april t/m juli 2004)Projectleider funktiewaardering bij buro Rotterdam Veilig
Gemeente Leusden (januari-april 2004)
Functie: Senior P&O-adviseur
Ministerie voor Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieu (zomer 2003)
Functie: Projectleider/Organisatie-adviseur
Rijks Instituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM, Bilthoven) (juni 2001-oktober 2002)
Functie: Hoofd P&O (≥ 1500 medewerkers)
Organisatieadviseur
Rechtbank en Kantonorganisatie Rotterdam (maart-mei 2001)
Functie: Senior P&O-adviseur
GGD West Veluwe Vallei/stichting Medische Opvang Asielzoekers Oost Nederland (november 1999/september 2000)
Functie: Projectleider overname personeel/hoofd P&O
Gemeente Pijnacker. (juli t/m oktober 1999)
Functie: Hoofd personeelszaken
Gemeente Zwolle: (maart/mei 1999)
Functie: Senior beleidsmedewerker arbeidsvoorwaarden
Gemeente Deventer: (april 1998/februari 1999)
Functie:senior beleidsmedewerker arbeidsvoorwaarden en rechtspositie
Landelijk Selectie en Opleidingsinstituut Politie (1992 tot april 1998, vast dienstverband)
Functie: hoofd personeelszaken (ca. 1100 medewerkers,
.1984-1992:
Algemeen Christelijke Politiebond, politiebond CNV:
1990-1992: Lid dagelijks bestuur, belast met algehele coördinatie van de vakbondsactiviteiten rond de reorganisatie van de politie (oprichting regionale politiekorpsen, namens ACP lid van informeel en formeel arbeidsvoorwaardenoverleg).
1986-1990: Lid dagelijks bestuur, districtsbestuurder Noord en Oost Nederland (o.a.portefeuille medezeggenschap, lid informeel arbeidsvoorwaardenoverleg landelijk, individuele belangenbehartiging, verenigingswerk).
1985-1986: Algemeen adjunct-secretaris.
1984-1985:Secretaresse Dagelijks Bestuur.

Opleiding interimmanager

OPLEIDINGEN:
1990-1992:
Kaderschool CNV-bestuurders (Arbeidsrecht en arbeidsverhoudingen, Macro-, Meso- en Micro-economische effecten loonontwikkelingen, Sociaal Verzekeringsrecht).HBO-niveau
1981-1984: MEAO-BE.


Aanvullende opleiding:
1997-1998: Visie-ontwikkeling en implementatie.(HBO-niveau, trainersopleiding)
1999-2000: Microsoft Access en Excel.
2003 : basisopleiding Mediation (van der Hoeven onderhandeling, HBO-niveau)
2004: Vervolgtraining mediation (verplichte PE voor mediators)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Kwaliteiten:
U heeft met mij een senior adviseur in huis, die creatief en positief meedenkt in de ontwikkeling van de organisatie. Met ruim voldoende vakkennis en levenservaring om om te kunnen gaan met verschillen in persoonlijkheid en belangen van organisatie, managers en medewerkers. Mijn rugzakje is ruim gevuld met instrumenten en methoden, zodat ik flexibel kan inspringen op de vragen van de organisatie. Ik ben daarbij een praktisch mens, die de zaken niet nodeloos ingewikkeld maakt en die met gevoel voor humor en verhoudingen opereert. Ik beschik over bestuurlijke en politieke interesse en ervaring en tevens ervaring (aan beide zijden van de tafel) met onderhandelingen met vakorganisaties.
Ik beschik over een academisch werk- en denkniveau


Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels in woord en geschrift vloeiend
Duits: spreken (matig)

 beschikbaar?