T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager Personeel en Organisatie

Manager Personeel en Organisatie

Werkervaring interimmanager

Momenteel ben ik ruim 10 jaar werkzaam in het P&O vak en ben van mening dat ik alle aspecten van het P&O vak in de functies die ik vervuld heb ben tegengekomen.

Mijn carriere is begonnen bij de politieregio Gelderland Midden hier heb ik ruim 6 jaar op de afdeling Personeel en Organisatie gewerkt in eerste instantie in beheersmatige functie later meer belast met projecten waaronder functiewaardering en de implementatie van een verbetertaject voor de P&O afdeling.

In 1999 heb ik de overstap gemaakt naar het bedrijfsleven. Ik ben begonnen bij Van Gansewinkel een internationale organisatie die zich bezig houdt met het ophalen, bewerken en verwerken van afval. Binnen deze organisatie was ik personeelsfunctionaris in twee regio's. Deze organisatie kenmerkte zich door de professionaliseringsslag die zij aan het maken waren en waar P&O onderdeel van uitmaakte.

Vervolgens ben ik bij de Gemeente Oss in dienst getreden als beleidsmedewerker Organisatie. Ik was hier belast met de advisering over de organisatiestructuur en cultuur en heb onder andere een organisatieontwikkelingstraject ingezet en begeleid. In deze functie was ik mede verantwoordelijk voor de totstandkoming van personeelsbeleid en heb onder andere samen met de OR een werkdrukonderzoek opgestart.

Na mijn baan bij de Gemeente Oss ben ik werkzaam geweest bij Adrem Intermedia Groep, in eerste instantie bij Marketel Telemarketing Services als personeelsfunctionaris. Marketel is een fusie aangegaan met Adrem waarna ik manager P&O ben geworden. Bij deze organisatie heb ik de afdeling P&O opgebouwd en personeelsbeleid opgesteld en geimplementeerd ook heb ik de OR opgezet. Binnen deze functie was een van mijn taken ook grootschalige recruitment van telemarketeers en training hiervan. Een deel van de organisatie heeft een faillisement en doorstart doorgemaakt die ik vanuit mijn functie als manager P&O begeleid heb.

Bij Britisch Telecom World Wide Netherlands Bv heb ik een interim opdracht vervuld van ruim 8 maanden. Waarbij ik in eerste instantie de HR afdeling draaiende heb gehouden en hier de personeels en salarisadministratie aanstuurde en daarnaast een aantal overnames heb begeleid.

Bij MVBMS Fuel Europe heb ik een interim opdracht uitgevoerd van 2 maanden die gericht was op veranging van een zieke functionaris.

Bij MARIN, een maritiem research instituut ben ik werkzaam als manager Personeel en Organisatie en ondermeer verantwoordelijk voor het opstellen van personeelsbeleid en de implemenetatie ervan. Daarnaast ben ik veranwtoordelijk voor de arbeidsvoorwaardenonderhandelingen met de ondernemingsraad.

Bij de Raad voor Rechtsbijstand ben ik personeelsfunctionaris en belast met allerhande personeelswerk van werving en selectie tot ontslag daarnaast zijn we hier bezig met een cultuurverandering.

Naast mijn interim P&O werkzaamheden ben ik werkzaam als freelance trainer/docent bij het NCOI en geef onder andere les op de HBO opleiding personeelsmanagement en de praktijkopleiding Personeel en organisatie





Opleiding interimmanager

MBO Agogisch werk
HBO- Personeelsmanagement
diverse trainingen en cursussen

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

analytisch vermogen, ik ben snel in staat de kern van de zaak naar boven te halen, daadkrachtig en initiatiefrijk, communicatief vaardig

Talenkennis interimmanager

Engels goed
Frans redelijk
Spaans redelijk
Duits matig
Nederlands Goed

Overig

Ik ben een enthousiaste harde werker

 beschikbaar?