T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Financieel manager

Financieel manager

Werkervaring interimmanager

Producent Kunststof kozijnen (februari 2007 – januari 2008)

Bedrijf verkoopt en monteert kunststof kozijnen. De kozijnen worden geassembleerd in een eigen fabriek. Verkoop vindt plaats vanuit drie vestigingen (IJmuiden, Winkel, Apeldoorn). Er werken ca. 45 pers.

Functie Bedrijfsleider

Verantwoordelijk- heden en taken
-Dagelijkse leiding van het bedrijf, met uitzondering van de verkoopactiviteiten. Lid van MT.
-Eindverantwoordelijk voor de financiële administratie, inclusief de planning- en controlecyclus.
-Opzet en juiste werking van de administratieve procedures; herstructureren en stroomlijnen processen inclusief automatisering (opzet en inregelen E-synergie)
-Personeelszaken m.u.v. salarisadministratie (extern bedrijf)
-Aanspreekpunt/ beheer relatie m.b.t. branche- en kwaliteitsvraagstukken (VKG, KIWA, KOMO e.d.)
-Mede verantwoordelijk opstellen strategie- en meerjarenplan.

Zakelijke dienstverlener (mei 2004 – januari 2007)
Bedrijf is een gespecialiseerd administratiekantoor.

Functie Financieel manager

- Algemene advisering op gebied van bedrijfsvoering en administratieve organisatie
heden en taken
- Opstellen en bespreken van maandcijfers en andere relevante financiële verantwoordingen
- Begeleiden en opzetten van nieuwe ondernemingen en/of activiteiten, waaronder ondersteuning in opstellen van ondernemingsplan en budgettering
- Indien benodigd voorbereidende werkzaamheden t.b.v. externe accountantscontrole bij klanten.
- Ondersteuning bij diverse subsidietrajecten en investering- regelingen.

Vanaf september 2005 gedetacheerd bij producent kunststof kozijnen i.v.m. vertrek van het operationele management.

BDO Accountants en Adviseurs (september 1997 – april 2004)

Aanbieder van diensten op gebied accountancy en advisering. BDO behoort tot de 5 grootste in Nederland.

Functie Controleleider RA

- Controle jaarrekeningen en consolidatiestaten
heden- en taken
- Opzet en planning van controles en aansturen van controleteams
- Opstellen rapportage omtrent de uitkomsten van de jaarrekeningcontrole en tussentijdse reviews
- Het opstellen van management letters en financiële rapportages
- Uitvoeren van operational audits

Klanten
Voornamelijk ondernemingen in het midden en klein bedrijf in uiteenlopende branches. Daarnaast ook stichtingen actief op gebied van gezondheidszorg en visserij (sociale fondsen).


Opleiding interimmanager

Registeraccountantsopleiding (VU Amsterdam)
Doctoraal Bedrijfseconomie (VU Amsterdam)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Door mijn werkervaring kan ik goed samenwerken met anderen in teamverband. Ik hecht veel waarde aan actieve begeleiding en (praktische) opleiding van medewerkers in een rol als “meewerkend” voorman. Zonder de (bestuurlijke) verhoudingen uit het oog te verliezen communiceer ik helder, open en eerlijk. Ik ben gewend om met belangentegenstellingen om te gaan en ik sta voor mijn zaak.

Talenkennis interimmanager

Nederlands = uitstekend
Engels = Goed
Duits = goed

 beschikbaar?