T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



ProjectLeider

ProjectLeider

Werkervaring interimmanager

2004 - 2005 (aug - heden) Lost Boys (geïntegreerde weboplossingen) – Project Manger
Hoofdactiviteiten: vertalen van de business- en communicatiedoelstellingen van opdrachtgevers naar een passend concept voor intranet of internet. Maken van offertes. Aansturen van meerdere (multi-gediciplineerde) projectteams. Schrijven van project plannen. Opzetten en bewaken van projectplanningen. Periodiek rapporteren over de projectvoortgang en de projectresultaten. Webopdrachten gedaan voor klanten als UWV, Nuon, Ministerie van Defensie, Oce en Anne Frank Stichting.
---------------------------------------------------------------------
2002 – 2004 ABN AMRO - Project Leider Business
In de periode oktober 2002 tot mei 2004, heb ik voor een 3-tal intranet gerelateerde projecten als project leider business gewerkt.
Hoofdactiviteiten: schrijven van project plannen, inventariseren en analyseren van gebruikerswensen, opstellen van planningen, budgetbewaking en aansturen van projectteam.
---------------------------------------------------------------------
1999 – 2002 ABN AMRO
In de periode oktober 1999 tot en met september 2002 heb ik meerdere coördinerende functies vervuld voor verschillende projecten bij ABN AMRO.
---------------------------------------------------------------------
2000 – heden Internet Solutions
Opzetten van eigen internetbedrijf.
Hoofdactiviteiten: webdesign, coördineren van webhosting, vertalen en (her)schrijven van content van websites (Eng/Nl, NL/Eng) en off-line artwork.
---------------------------------------------------------------------
1998 – 1999 ABN AMRO - Project Office Manager
Verantwoordelijkheden: Opzetten van een project administratie. Aansturen van het secretariaat. Opzetten, bouwen en beheren van project-intranet site. Bewaken van projectbudget, notuleren van vergaderingen, begeleiden en coachen van assistente, verzorgen van presentaties en het vertalen van het Nederlands naar het Engels.
---------------------------------------------------------------------
1996 – 1997 FilmNet/Canal+, als EPG Manager
Verantwoordelijkheden: Het opzetten & verzorgen van een complete digitale Elektronische Programma Gids voor Nederlandse tv & audio kanalen binnen het Canal+ bouquet en het ‘schedulen’ van Movies on Demand. Het meedenken bij het ontwikkelen van een daarvoor benodigd computersysteem. Een goede relatie opbouwen & onderhouden met de betreffende omroepen. Leiding geven aan de Scandinavische EPG-afdeling (editors & vertalers). Het geven van demonstraties & trainingen.
---------------------------------------------------------------------
1995 – 1996 FilmNet/Canal+, als directie-secretaresse/vertaalster
Verantwoordelijkheden: Coördineren van de technische afdeling, presentaties maken, vertalen Eng/NL, NL/Eng, opzetten van een administratie & archiefsysteem, projectbewaking & budgetplanning, voorbereidend werk voor het maken van brochures en algemene secretariële werkzaamheden.
---------------------------------------------------------------------
1992 – 1995 Ushio Europe BV, (Japans bedrijf dat de distributie & marketing van lampen verzorgt in Europa) als senior binnendienstmedewerkster. Verantwoordelijkheden: Het opzetten van een verkoop-binnendienst, rechtstreeks rapporteren aan de directie, voorraadbeheer, inkoop, geven van produkt informatie & adviezen, verwerking van orders en facturering. Functioneel leiding geven.
---------------------------------------------------------------------
1992 – 1995 Ushio Europe BV, (Japans bedrijf dat de distributie & marketing van lampen verzorgt in Europa) als senior binnendienstmedewerkster. Verantwoordelijkheden: Het opzetten van een verkoop-binnendienst, rechtstreeks rapporteren aan de directie, voorraadbeheer, inkoop, geven van produkt informatie & adviezen, verwerking van orders en facturering. Functioneel leiding geven.
---------------------------------------------------------------------
1991 – 1992 Ushio Europe BV, als sales-assistente
Verantwoordelijkheden: Ondersteuning bij mailingen & beurzen, acquisitie en sales-activiteiten, verzorging van klachtenbehandeling. Vertalen van het Nederlands naar het Engels. Coördineren van het secretariaat.
---------------------------------------------------------------------
1988 – 1991 Voor uitzendbureaus heb ik gewerkt bij verschillende bedrijven tijdens vakanties en studies, onder andere bij:
- Inmac Amsterdam, als office-manager
- Warner Home Video, als secretaresse
- Direct Marketing Institute, als administratief medewerkster
Voor en tijdens mijn studies heb ik een aantal maanden in Engeland en Amerika gewerkt.


Opleiding interimmanager

1997 - 2005 Verschillende zelfstudies, workshops en seminars.
1995 - 1996 Cursus Grafische Technieken, Grafisch Lyceum Amsterdam
1994 - 1995 NIMA A
1993 - 1994 Basis cursus Frans
1992 - 1993 Cursus Marketing & Verkoop (ISW)
1989 - 1990 Rechtsgeleerdheid, Universiteit van Amsterdam
1986 - 1989 Tolk-vertaler Engels (HBO-opleiding), VNS/ASR te Amsterdam
1980 - 1985 HAVO, Jan van Scorel College te Alkmaar

----------------------------------
Computerervaring/kennis
Ik ben bekend met de volgende systemen, methodieken en softwarepaketten;
Windows, Mac OS,
Explorer, Netscape, Lotus Notes en FTP (Fetch//WS Light).
TeamRoom en QuickPlace.

DSDM, Prince2, ITIL.

Ik heb zeer ruime ervaring met:
MS Project, Word, Excel, Powerpoint, Word Perfect
Adobe Photoshop, Illustrator en GoLive.
Ik ben redelijk bekend met:
MS Access, Frontpage, Homesite, Exact, UNIX, Studio Pro,
QuarkXPress, MTropolis, KPT Bryce, Adobe Pagemaker, InDesign,
Lotus Notes Domino, en Teamsite/Interwoven.



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

coördineren, veel kennis van de laatste portal en intranet technieken. Kennis van oa Itil, Prince2, projectmatig creeeren, DSDM. Ik spreek vloeiend Engels.

Talenkennis interimmanager

Nederlands + Engels vloeiend. Duits matig

Overig

voorkeur voor een 3 of 4-daagse werkweek



 beschikbaar?