T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



diversen

diversen

Werkervaring interimmanager

2008 – 2010 Vereniging van Nederlandse Gemeenten
-plv directeur facilitair bedrijf VNG (30 fte; Huisvesting, Facilitair Meldpunt, Repro, ICT, Receptie/beveiliging en Catering) bij reorganisatie proces.
-projectleider implementatie asset management systeem
-projectleider upgrade FMIS,
-optimalisatie werkprocessen facilitair meldpunt
-projectleider “contractmanagement en archivering”,
-Projectleider deelproject terugverhuizing van het project “Herhuisvesting VNG”:
o organisatie verhuizing 400 medewerkers
o organisatie verhuizing archieven
o organisatie oplevering tijdelijke locatie
-Projectleider nazorg herhuisvesting VNG
-Ondersteuning bij Europese aanbestedingen van ICT en inrichting
-Aanbesteding multi functionals

2009 - 2010 Quintiles BV
Interim Facilitair Manager verantwoordelijk voor:
-Reorganisatie facilitaire dienstverlening van lokale aansturing naar global policy
-Opzetten nieuwe structuur voor wagenparkbeheer (400 lease wagens)
-Projectleiding implementatie nieuwe corporate huisstijl
-Aanbesteding en inkoop office supplies
-Reorganisatie interne dienstverlening
-Implementatie aangescherpt beveiligingsbeleid
-Opzet centrale service desk
-Implentatie nieuwe travel agent
-Inkoop reizen
-Verantwoordelijk voor huisvesting en Inkoop services
-Leiding geven 6 fte
-Recruitment facility manager



2005 – 2009 Organisatie: TGS Groep – Managing director – eindverantwoordelijk voor o.a. operations, financieel, marketing, communicatie en personeel –
TGS Groep is een organisatie gericht op gaming in de breedste zin van het woord. De TGS Groep bestaat uit de TGS Holding BV waaronder drie werkmaatschappijen vallen: TGS Rotterdam BV, TGS Den Haag BV en TGS Services BV. TGS bedient de consument middels gamecenters in Rotterdam en Den Haag en realiseert grootschalige gaming events en gaming oplossingen voor bibliotheken en instellingen via TGS Services BV.
-Leiding over 17fte
-Verantwoording aan aandeelhouders

2002 - 2005 R.O.C. Zadkine – Facility manager a.i.
2002
-Opzetten Contract-, en licentiemanagement
-Aanbesteding FMIS
-Opstellen en herorganisatie begroting Facilitair Bedrijf: Huisvesting 81 panden (omvang 25 mln) en ICT (omvang 3 mln)
-Verwerken, controleren en beoordelen investeringsaanvragen tbv begroting FB: HV (omvang 10 mln) en ICT (omvang 7mln)
2003
-Implementatie Systematisch Beheer en Onderhoud tbv de 81 vestigingen
-Implementatie FMIS icm gebouwenbeheer
-Secretaris projectgroep Jaarrekening ROC Zadkine
-Opstellen begroting FB\\HV en ICT
-Licentiebeheer module implementeren
-Verwerken investeringsaanvragen tbv begroting FB\\HV en ICT
-Opstellen Strategisch Huisvestingsplan ROC Zadkine
2004
- Projectleider aanbestedingen: ICT, schoonmaak, catering en beveiligings contracten
-Secretaris projectgroep Jaarrekening ROC Zadkine
-Opstellen begroting FB\\HV, FB\\ICT EN FB\\Interne Diensten
-Verwerken en kwalitatieve beoordeling investeringsaanvragen tbv begroting FB breed
- Controller gericht op investeringsbegroting ROC brede activiteiten
-Controller FB exploitatie en investeringsbegroting
-Projectmedewerker Zuiderpark Unilocatie

2005
-Controller jaarrekening en projectverantwoording Zadkine Contract Activiteiten BV (ZCA)
-Inkoper ICT en Huisvesting
-Reorganisatie financiële administratie ZCA bv
-Controller Jaarrekening ROC Zadkine
- Controller FB exploitatie en investeringsbegroting
-Projectleider: Opstellen en implementatie beleidsplan Facilitair Bedrijf (locatiemanagement, vastgoedbeheer en ICT)
-Projectleider: Opstellen en uitvoering project “Projectmatig werken Facilitair Bedrijf” met name gericht op vastgoedmanagers en gebouwenbeheer.
- Aanbesteding ICT incident management systeem
-plv directeur Facilitair Bedrijf

2002 - 2005 Vereniging van Nederlandse Gemeenten – Facilitair Controller en Office Manager a.i. - Uitvoerende en management taken gericht op: interne dienstverlening (FMIS, Arbo, BHV, werkplek-, gebouw- en parkeerbeheer), opstellen en beheren van Begroting Facilitair Bedrijf (HV, ICT, Repro, meldpunt en receptiediensten), opstellen en beheren van contracten en licenties. Gevraagd en ongevraagd adviseur van directeur Facilitair Bedrijf op organisatorische en financiële zaken.

2002 Ministerie van Justitie – Facilitair Locatie Manager a.i. – Aanspreekpunt op facilitair gebied voor medewerkers van specifieke tijdelijke locatie van het Ministerie van Justitie, opstarten herhuisvestingsproject.

1998 – 2000 Organisatie: Vereniging van Nederlandse Gemeenten
Afdeling: Facilitair Bedrijf
Functie: Management Assistent
Verantwoordelijkheden: ontwikkeling en implementatie FMIS, opstellen budgetten FB, organisatie en productie facility beurs, opzetten contract en licentiebeheer.

Opleiding interimmanager

VWO
Hoge Hotelschool Den Haag

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

facility management, leiding geven, contractmanagement, licentiebeheer, beleidstukken, financiën, vastgoed, inkoop, aanbestedingen, rapportage, marketing, communicatie, ondernemen, organisatie

Talenkennis interimmanager

NL, ENG, FRA

 beschikbaar?