T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Directeur

Directeur

Werkervaring interimmanager

DIRECTEUR CALL CENTER, AMSTERDAM (1991-1994)
- Algehele leiding
- Externe betrekkingen
- Accountmanagement
- Software ontwikkeling

ZELFSTANDIG CONSULTANT, WEESP/AMSTERDAM (1995 – 1998)
- Implementeren call center software en CRM systemen;
- Opstarten, integreren en reorganiseren van call center activiteiten;
- Opzetten van een nieuw distributiekanaal;
- Integreren van diverse telefonische ingangen tot één virtueel call center;
- Opzetten van een databasemarketing campagne t.b.v. werving van klanten.

MANAGING SENIOR CONSULTANT BIJ RECLAMCEBUREAU, AMSTERDAM (1996 – 1997)
- Algehele leiding afdeling ICT
- Verantwoordelijk voor de integratie van een drietal bedrijven
- Ontwikkeling marketingconcepten
- Projectmanagement en consultancy op Europees niveau in multi- disciplinaire teams
- Interim management: reorganisatie en business proces reengineering bij een internationaal call center

INTERIM MANAGER CALL CENTERS, ’S-HERTOGENBOSCH (1998)
- Creëren van een virtueel call center
- Integratie van vier afdelingen tot één call center
- Ontwikkelen en implementeren van TeleSales Formule
- Implementatie van Baan Front Office (CRM)
- Onderzoek naar methode en realisatie Call Center Excellence

DIRECTEUR AUTOMATISERINGSBEDRIJF (DETACHERING), LEUSDEN (1999 – 2000)
- Zitting in projectboard van grote klantprojecten
- Outsourcing van helpdeskactiviteiten
- Large accountmanagement
- Opzetten competentiemanagement
- Programmamanagement integrale automatisering (ERP en CRM)

DIRECTEUR AUTOMATISERINGSBEDRIJF ERP-CONSULTANCY, SOEST (2001 – 2002)
- Algehele leiding
- Transitie van productgericht naar projectgericht werken
- Eindverantwoordelijk voor marketingcommunicatie
- Ontwikkelen, uitdragen en implementeren e-business strategie
- Productstrategie, productontwikkeling en onderhouden externe relaties

INTERIM ICT BELEIDSADVISEUR FONDSENWERVENDE INSTELLING (2003)
- Ontwerp ICT plan 2003 – 2005
- Advisering aanschaf en implementatie financiele en CRM software



Opleiding interimmanager

VWO, Ichthus College, Veenendaal
Bachelor of Business Administration, Henley Nederland, Zeist
Master of Business Administration (part-time), Henley Management College, Henley on Thames en Brunel University, London, UK
Master of Change Management (part-time), SIOO, Utrecht
Diverse trainingen op het gebied van Marketing, Verkoop, ICT, algemeen, sales-, project- en verandermanagement


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Marketing, verkoop, projectmgmt en verandermanagement
Peoplemanager, coach, resultaatgericht. Hard voor de resulaten, zacht voor de mensen.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits en Frans

 beschikbaar?