Flex Manager

 Beschikbaarheid opvragen

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Service Manager, Hoofd Technische Dienst

Service Manager, Hoofd Technische Dienst

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING:

2010 – heden – Service Leader (Technical), Regio Noord Holland, Amsterdam, Gooi en Flevoland)
Schindler liften en roltrappen

 Het implementeren en monitoren van veiligheidsregels, Europese normeringen, gezondheidsregels en ARBO regelgeving
 Zorgdragen voor een zeer goede klanttevredenheid zowel voor interne klanten, collega’s als externe klanten.
 Leiding geven aan een team servicemonteurs en Trouble Shooters en Subcontractors
 Het verhogen van de prestaties/productiviteit van het Service Team aan de hand van KPI’s
 Het blijven vernieuwen om ontwikkelingen voor te blijven
 Verantwoordelijk voor rayon kosten en het vinden van kostenbesparende oplossingen
 Het creëren van trainingen en ontwikkeling, coachen van de Service monteurs
 Optimaliseren en beheren van de bedrijfsprocessen en commerciële processen in het Rayon
 Continu verbeteren en ontwikkelen van processen voor onderhoud, service en reparaties
 Het verbeteren van de productiviteit en de service naar de klanten
 Prestaties; verhoogde productiviteit en kosten reducties. Reparatie opbrengsten verhoogd met >50%
 Controles uitvoeren op veilig werken, kwantiteit en kwaliteitsbewaking
 Vaardigheden; Leiderschap, discipline en motiveren. Het herkennen van problemen en deze creatief oplossen

Februari 2007 – 31 jan 2010 – Field Service Manager
Honeywell Building Solutions B.V. Service en projecten, verkoop van gebouwbeheersystemen

 Het implementeren en monitoren van veiligheidsregels, gezondheidsregels en ARBO regelgeving
 Verantwoordelijk voor de serviceverlening in regio West Nederland
 Leiding geven aan de groep Field Service Engineers (22)
(HVAC - klimaatbeheersing en F& S – brandbeveiliging, beveiliging en toegangscontrole)
 Ondersteuning verlenen aan de afdelingen Sales en Projects
 Deelnemen aan de lokale MT-meetings en internationale meetings
 Het verbeteren van de productiviteit en de service naar zowel kleine als zeer grote klanten
 Beheren van de bedrijfsprocessen en commerciële processen in het Rayon

Augustus 2000 - December 2006 – Technisch Adviseur (Technisch Manager Service)
Marantec Nederland B.V. fabrikant, verkoop en serviceorganisatie van deur- en hekwerkaandrijvingen

 Lid van het managementteam en algemeen technisch adviseur van het management
 Verantwoordelijk voor de service afdeling, aansturen servicemonteurs
 Opwaarderen van de technische dienst
 Implementeren en controle op NEN-Normen de ARBO- en milieuregelingen

Juli 1995 - Augustus 2000 – Branch Manager/Technical Manager
Sierra Instruments B.V. fabrikant, verkoop van, en serviceorganisatie voor gasmeetapparatuur

 Dagelijkse leiding over Sierra Instruments B.V.
 Financiële verantwoordelijkheid “European Service Center”

Januari 1990 - Juli 1995 – International Technical Support Engineer / Technical Manager
Hobart Brothers Company B.V. fabrikant, verkoop en serviceorganisatie van lasapparatuur en groundpower equipment (spanningsverzorging grondmateriaal voor vliegtuigen op luchthavens)

 Opzetten en leidinggeven aan de technische afdeling en het uitbreiden van de technische ondersteuning in Europa

OPLEIDINGEN EN KWALIFICATIES

 Diploma 1983 MAVO, Diploma 1987 MTS elektronica
 VCA - Veiligheid voor Operationeel Leidinggevenden, nov 2008, certificaat 9644270/2/NL/128245
 Honeywell interne functie gerichte trainingen\cursussen
 Schindler interne functie gerichte trainingen\cursussen
 Talen: Nederlands, Engels en Duits in woord en geschrift

COMPUTER VAARDIGHEDEN

 Zeer uitgebreide kennis van zowel hardware als software
 Windows XP, 7, 10 Office 360
 Excel (zeer ervaren)
 Word,
 MS Visio, MS Projects
 MS PowerPoint
 Outlook
 Lotus Notes
 SAP (10 jaar user)
 Exact
 ACAD
 CRM programma’s

Opleiding interimmanager

OPLEIDINGEN EN KWALIFICATIES

 Diploma 1983 MAVO, Diploma 1987 MTS elektronica
 VCA - Veiligheid voor Operationeel Leidinggevenden, nov 2008, certificaat 9644270/2/NL/128245
 Honeywell interne functie gerichte trainingen\cursussen. O.a Management, NEN –EN normen
 Schindler interne functie gerichte trainingen\cursussen. O.a EN3140
 Talen: Nederlands, Engels en Duits in woord en geschrift

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

 Zorgdragen voor een zeer goede klanttevredenheid zowel voor interne klanten, collega’s als externe klanten.
 Leiding geven aan een team servicemonteurs en Trouble Shooters en Subcontractors
 Het verhogen van de prestaties/productiviteit van het Service Team aan de hand van KPI’s
 Het blijven vernieuwen om ontwikkelingen voor te blijven
 Verantwoordelijk voor rayon kosten en het vinden van kostenbesparende oplossingen
 Het creëren van trainingen en ontwikkeling, coachen van de Service monteurs
 Optimaliseren en beheren van de bedrijfsprocessen en commerciële processen in het Rayon
 Continu verbeteren en ontwikkelen van processen voor onderhoud, service en reparaties
 Het verbeteren van de productiviteit en de service naar de klanten
 Prestaties; verhoogde productiviteit en kosten reducties. Reparatie opbrengsten verhoogd met >50%
 Controles uitvoeren op veilig werken, kwantiteit en kwaliteitsbewaking
 Vaardigheden; Leiderschap, discipline en motiveren. Het herkennen van problemen en deze creatief oplossen


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits

Overig

COMPUTER VAARDIGHEDEN
 Zeer uitgebreide kennis van zowel hardware als software
 Windows XP, 7, 10 Office 360
 Excel (zeer ervaren)
 Word,
 MS Visio, MS Projects
 MS PowerPoint
 Outlook
 Lotus Notes
 SAP (10 jaar user)
 Exact
 ACAD
 CRM programma’s



 Beschikbaarheid opvragen

Interim managers zoeken:


interimmanagement Opdrachtomschrijving :