T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager a.i

Manager a.i

Werkervaring interimmanager

November 2014-Heden Manager Planning Transport Logistiek bij Atalmedial 850fte
Behaalde resultaat: De efficiency verhoogt met 10% zonder verlies van kwaliteit.
Dit heb ik bereikt door:

 Het implementeren van roosterpakket SP Xpert
 Het invoeren en borgen van resultaatgericht werken door gebruik te maken van een KPIdashbord, budgetten en doelstellingen
 Het logistiek proces vernieuwd door gebruik te maken van LEAN methodieken

Span of control: 2 assistenten en 40 medewerkers.




Januari 2012-November 2014 Manager Operations bij Brinks 1100fte
Behaalde resultaat: Een besparing van 6fte, verhoging van de klanttevredenheid met 1 punt en het rendement verhoogd met 12%.
Dit heb ik bereikt door:

 Arbeidscapaciteit aanpassen aan de omzet
 Optimaliseren van het proces cashflow
 Terugdringen van het ziekteverzuim
 Invoeren van de procesdiscipline

Span of control: 3 assistenten en 120 medewerkers.




November 2009-December 2011 Operationeel Manager bij Harting Bank 980fte
Behaalde resultaat: Een verhoging van de omzet met 28%, verlaging van de DSO met 4,5dag en de
levertijden met 1,5dag versneld.
Dit heb ik bereikt door:

 Doorvoeren van resultaatgericht werken
 Het optimaliseren van het administratieve proces
 Invoeren en borgen uniforme werkwijze vanuit “operationele excellentie”

Span of control: 2 assistenten en 58 medewerkers.






Mei 2007-November 2009 Locatiemanager bij PostNL 48.000fte
Behaalde resultaat: De efficiency verhoogd met 5%, de procesdiscipline verbeterd, uitvoering gegeven aan de reorganisatie en de kwaliteit verhoogd met 1,5%.
Dit heb ik bereikt door:

 Reductie van het ziekteverzuim
 Sturen op procesdiscipline
 Invoeren en borgen van sturen op scenario’s

Span of control: 1 assistent en 110 medewerkers.




Mei 2005-Mei 2007 Servicemanager bij M. van Dijk Sanitair 49fte
Behaalde resultaat: Het inrichten en optimaliseren van een service & garantieproces, verbetering van leveringsgraad met 4%, verhoging van de liquiditeitspositie met 13% en verbetering van de klanttevredenheid.
Dit heb ik bereikt door:

 Sturen op de procesdiscipline
 Invoeren van klantfocus
 Het invoeren en borgen van resultaatgericht werken door gebruik te maken van een KPIdashbord

Span of control: 10 medewerkers.




Okt. 1992 – Mei 2005 Bedrijfsleider bij Taxi 160fte
Behaalde resultaat: Het inrichten en optimaliseren van het dagelijks proces, verhogen van de combinatiegraad bij de uitgevoerde ritten met 17% en een toename van de omzet met 10%.
Dit heb ik bereikt door:

 Doorvoeren van een cultuurverandering
 Invoeren van flexibele arbeidscapaciteit
 Bevorderen van resultaatgericht werken

Span of control: 1 assistent en 210 medewerkers.

Opleiding interimmanager

Beleid maken en schrijven Bestuursacademie Amsterdam 2015
Projectmanager Schouten & Nelissen Amsterdam 2015
Leiderschap ontwikkeling Rojas Beemster 2015
Lifestyle & verzuim Gezond Transport Alphen 2014
Omgang met psychotrauma Intern Brinks Zeist 2014
Coachend management Boertien Garderen 2013
Management development Essential Rheden 2011
Competentie management Theseus Utrecht 2010
Excel-training level 2/3 New Horizon Zwolle 2009
Taxi management SKKP Rijssen 2005
Commerciële training GOAL Apeldoorn 2005
Bedrijfskunde Linnartz Nijmegen 1994

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

 Kan gevoelens, interesses en behoeften van anderen inschatten
 Efficiënt en resultaatgericht
 Kan teamgeest en samenwerkingsbereidheid bevorderen
 Kan doelen stellen
 Kan prioriteiten stellen
 Kan de voortgang van processen bewaken
 Neemt beslissingen


Talenkennis interimmanager

 Goede kennis van Engelse & Duitse taal

 beschikbaar?