T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Operationeel Manager Personeelsadviseur en HRM

Operationeel Manager Personeelsadviseur en HRM

Werkervaring interimmanager

jan 2013 - heden Gemeente Amsterdam/DFM, Amsterdam
Functie: Personeelsadviseur/a.i. Operationeel Manager
Werkzaamheden: Alle voorkomende P&O werkzaamheden; contracten, advies, recruitment, aanname personeel, sollicitatiegesprekken, loopbaanplanning
ondersteuning bij beoordeling en functioneringsgesprekken.
Verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken op het ContactCenter.

mei 2012 - dec 2012 Gemeente Amsterdam/DFM, Amsterdam
Functie: Personeelsadviseur/Trainer voor het ContactCenter
Werkzaamheden: Alles P&O werkzaamheden; Trainen van nieuw Callcenter personeel op 14020; Trainen van backoffice medewerkers

dec 2011 - mei 2012 Gemeente Amsterdam/DFM, Amsterdam
Functie: Personeelsadviseur voor het ContactCenter
Werkzaamheden: Alle voorkomende P&O werkzaamheden; contracten, advies, recruitment, aanname personeel, sollicitatiegesprekken, loopbaanplanning

dec 2007 - dec 2011 Buzzer BV, Amsterdam
Functie: Office Manager/Personeelsadviseur
Werkzaamheden: Diverse office management werkzaamheden; Salarisadministratie Trainen van thuiswerkers op consumenten klantvriendelijkheid, P&O werkzaamheden, contracten, beoordelings- functioneringsgesprekken, advies, recruitment, aanname personeel, sollicitatiegesprekken, loopbaanplanning ;
Sturen op KPI’s; Sparringpartner Managers en leidinggevende. Toezien op juiste uitvoering van het P&O beleid; Gesprekspartner op het gebied van personele aangelegenheden; Ziek en herstelmeldingen en verzuim coördinatie en re-integratie Beleid maken, contactpersoon tussen externe partijen, hoofd verantwoordelijke wet poortwachter. Ziekteverzuim terug gedrongen van 3,9% naar 2,5%; Hele HRM afdeling opgezet met procedures en documenten


feb 2007 - dec 2007 Unamic BV, Almere Stad
Functie: Office Manager/Personeelsadviseur
Werkzaamheden: Diverse office management werkzaamheden; Mobiele telefonie, kosten overzicht 625 medewerkers; Parkeerbeheer; Sollicitatie gesprekken; Ziek en herstelmeldingen en verzuim coördinatie en re-integratie beleid gemaakt, contactpersoon tussen externe partijen, verantwoordelijke wet poortwachter

nov 2006 - feb 2007 Unamic BV, Amersfoort
Functie: Senior Teamleider
Werkzaamheden: Leidinggeven aan 30-60 agents, heb in korte tijd 6 verschillende projecten gedraaid zowel inbound als outbound; Rapportage maken; Trainingen geven; Belscripts maken; Sollicitaties, beoordelings- functioneringsgesprekken Planning; Bedrijfspresentaties verzorgen voor nieuwe medewerkers

mei 2004 - okt 2006 MillwardBrown, Amsterdam
Functie: Head of Callcenter/Kodeer/Selectie operations
Werkzaamheden: Callcenter met 44 seats en een bestand van 130 interviewers Leiding geven aan 21 directe FTEá collega: 5 supervisors op het callcenter 8 medewerkers in het selectieteam 6 medewerkers bij de afdeling Kodeer .
Callcenter vanaf de grond helemaal opnieuw opgebouwd. Interviewersbestand teruggebracht van 220 interviewers naar 130; Productiviteit van 1,75 per shift van 4 uur omhoog gebracht naar 3.25 uur per shift; Veranderstrajecten opgesteld en tot uitvoering gebracht. Afdeling Kodeer meegeholpen om pro-actief naar buiten te treden en werkzaamheden op een efficiënte manier in te delen ; Interne trainingen nieuw personeel; Werving en selectie nieuwe medewerkers; Kwalitatieve selecties opgezet intern, zodat we geen gebruik meer hoeven te maken van externe selectiebureaus en de externe kosten dus zullen dalen; Inkoop en facilitaire zaken; Sollicitatie/Functionering en beoordelingsgesprekken; Planning Alle P&O aangelegenheden; Ziek en herstelmeldingen en verzuim coördinatie en re-integratie Beleid gemaakt, contactpersoon tussen externe partijen, hoofd verantwoordelijke wet poortwachter Ziekteverzuim terug gedrongen van 8,2% naar 4,9%

jan 2002 - mei 2004 Intomart GFK, Hilversum
Functie: Supervisor Callcenter
Werkzaamheden: Behalen van targets Wegens reorganisatie vertrokken (Last in first out); Planning Interne trainingen nieuw personeel; P&O werkzaamheden, beoordelings functioneringsgesprekken; Werving en selectie nieuwe medewerkers Bedrijfspresentaties verzorgen voor nieuwe medewerkers

apr 1999 - dec 2001 YoungLife, Waalwijk
Functie: Spaaradviseuse Buitendienst
Werkzaamheden: het verkopen en adviseren van spaarplannen voor kinderen

sep 1997 - apr 1999 Bell Sell, Weesp
Functie: Agent/Supervisor outbound/inbound
Werkzaamheden: Het aansturen van een team op het callcenter

jun 1995 - aug 1997 Butello, Weesp
Functie: Directie Secretaresse/P&O medewerker
Werkzaamheden: Alle voorkomende secretaresse werkzaamheden en P&O werkzaamheden

okt 1993 - jun 1995 ACC, Naarden
Functie: Directie secretaresse
Werkzaamheden: Alle voorkomende secretaresse werkzaamheden

sep 1991 - okt 1993 Elgeo, Weesp
Functie: Directie secretaresse
Werkzaamheden: Alle voorkomende secretaresse werkzaamheden

sep 1989 - sep 1991 HEGO, Muiden
Functie: Directie Secretaresse
Werkzaamheden: Alle voorkomende secretaresse werkzaamheden

Opleiding interimmanager

april 2013 - mei 2014

Philipsebusinessschool, Houten
HBO Customer Management

sep 2011 - jun 2012 HBO, Recruitment A (behaald)
NCOI, Amsterdam

sep 2009 - jun 2011 HBO, Personeels Management (behaald)
NCOI, Amsterdam

sep 2007 - jun 2008 MBO, MHBO Facilitair Management (behaald)
NCOI, Amsterdam

sep 2005 - jun 2006 MBO, Middle Management (behaald)
NCOI, Amsterdam

sep 1997 - jun 1999 MBO, Communicatie Management (behaald)
LOI, Leiden

sep 1994 - jun 1995 MBO, Praktijk diploma Boekhouden (behaald)
LOI, Leiden

sep 1993 - jun 1994 MBO, Personeel en Arbeid (behaald)
LOI, Leiden

sep 1990 - jul 1993 MBO, Secretaresse opleiding (behaald)
Schoevers, Amsterdam

sep 1987 - jul 1990 MBO, MDGO (behaald)
De Schans, Amsterdam

sep 1982 - jul 1987 VMBO/MAVO, Mavo (behaald)
Akkermavo, Weesp


Sept 2013 – nov 2013
okt 2007 - okt 2007 Lean Management
Hoofd BHV (behaald) jaarlijks terugkomend
aug 2007 - aug 2007 Verzuim Coördinator/Preventie Medewerker (behaald)
apr 2006 - apr 2006 BHV (behaald)
apr 2006 - apr 2006 BHV (behaald)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Gedreven, enthousiast, doortastend, goed oplossend vermogen, sociaal, teamplayer

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Duits

Overig

Computerkennis: Excel, goed
Word, zeer goed
Outlook, zeer goed
Powerpoint, goed
Exact online, zeer goed
Salarisonline (accountview, goed
Aspect, goed
Kana, goed
Verint Impact 360 Witness, zeer goed


 beschikbaar?