T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Adviseur Personeel en Organisatie

Adviseur Personeel en Organisatie

Werkervaring interimmanager

1975-1976 Assistent Accountant bij een landelijke accountantsmaatschap.
1976-1979 Opleiding gevolgd.
1979-1984 Werkzaam geweest in het onderwijs en de kinderbescherming als onderwijzer, docent lager beroepsonderwijs en volwassenen educatie en als groepsleider in een kinderte-huis.
1984-1986 Medewerker afdeling Personeel & Organisatie van de dienst Verpleging en Verzorging bij een grote gemeente.
1986-1988 Hoofd Afdeling Rechtspositie en Personeelsadministratie bij een grote rijksdienst. Als leidinggevende verantwoordelijk voor de uitvoering van rechtspositieregelingen en personeelsadministratie voor ca. 1100 personeelsleden. Leiding geven aan 4 mede-werkers.
1988-1990 Personeelsadviseur bij een overheidsinstelling. Werkzaamheden: werving en selectie van personeel voor de Rijksoverheid en outplacementbegeleiding en reïntegratie van overtollige medewerkers. Verzorgen van sollicitatietrainingen.
1990-1997 Personeelsfunctionaris bij een gemeente. Na een jaar doorgegroeid naar Senior Per-soneelsmedewerker. Taken en verantwoordelijkheden: werving en selectie, ontwikke-ling van beleid inzake P&O, Rechtspositie en Arbeidsvoorwaarden. Functioneel lei-dinggeven aan een team van 4 medewerkers. Budgetbeheer. Organisatie van oplei-dingen. Tevens coördinator Automatisering.
1997-heden Interim HR Manager, P&O Adviseur en P&O Manager bij meerdere organisaties, zo-wel overheidsinstellingen als bedrijven. Gewerkt als functioneel waarnemer in de functies Hoofd Personeelszaken, Personeelsadviseur en Personeelsmanager bij o.a. rijksoverheidsinstellingen, gemeenten, een bank- en verzekeringsmaatschappij en een automatiseringsbedrijf. Diverse projectmatige opdrachten uitgevoerd, w.o.: wervings-actie salesmedewerkers, actualiseren arbeidsvoorwaarden- en rechtspositieregelin-gen, functiewaardering, en herstructurering van de P&O-processen bij een productie- en handelsmaatschappij in metalen.
Interim P&O-adviseur bij de gemeente Zeist
Zelfstandig administratief consultant en P&O-manager


Opleiding interimmanager

Opleidingen:
- VWO, diploma1975
- NIVRA Accountancy, 1 jaar gevolgd
- Pedagogische Academie, diploma 1979
- MO Sociale Pedagogiek/Andragogiek, gehele opleiding gevolgd
- HBO Personeelswerk, diploma 1988
- Post HBO opleiding Bedrijfskunde, 1e jaar gevolgd 1992

Cursussen 1990 - heden
„h Meerdere vakgerichte cursussen op gebied van Personeelsbeheer,
Rechtspositie en Arbeidsrecht, Projectmatig werken.
„h Meerdere trainingen en seminars, o.a.: PD Loonadministratie,
Wettelijke regelingen, Ziekteverzuim, Wet Poortwachter, Pensioenen etc.
„h Meerdere automatiseringscursussen


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Een zakelijk ingestelde P&O professional met een heldere kijk op mensen en organisaties. Sterke kanten zijn naast actuele vakkennis en kunde met name inzicht en overzicht, analytisch vermogen en organisatorische capaciteiten. Werkt op een creatieve en ondernemende manier oplossing- en resul-taatgericht

Talenkennis interimmanager

Nederlands mondeling en schriftelijk prima
Engels, mondeling en schriftelijk goed
Duits, mondeling goed, schriftelijk redelijk
Frans mondeling en schriftelijk redelijk


Overig

Uitstekende kennis van ambtelijke rechtspositie; veel ervaring bij (gementelijke) overheid; ervaring met P&O beleidsontwikkeling.

 beschikbaar?