Flex Manager
De top 21050 Flexmanagers van Nederland
21050 professionals

Curriculum Vitae

Interim manager / consultant: 60445

Beschikbaar vanaf (d/m/j): Beschikbaarheid opvragen

CV geschreven in de taal: Nederlands


 Kandidaat selecteren << Vorig CV Volgend CV >>

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim projectcontroller

Interim projectcontroller

Werkervaring interimmanager

Laatste opdracht bij Yokogawa Europe Solutions & Yokogawa Systems Europe
Functie Project Controller
Periode medio 07-2007 t/m 10-2009
Project Projectkostenstructuur inrichten, budgeteren, forecasten, individuele &
geconsolideerde project-perioderapportage, kostenbewaking, benchmarking project
key figures, omvang 22 projecten

7e opdracht bij Renhard
Functie Project Controller/HFA
Periode 09-10-2006 t/m medio 07-2007
Project Jaarrekening 2006 geconsolideerd, Plan 2007, Ledger 2006 &
projectadministratie op orde brengen, periode-afsluiting en -rapportage,
conversiewerkzaamheden van Exact/Grote Beer naar Syntess

6e opdracht bij GTI
Functie Project Controller
Periode 01-06-2005 t/m 03-10-2006
Project Inrichten van nieuwe functie Project Controller, na 01-03-2006 Project
Controller op 1 specifiek groot project

5e opdracht bij Provincie Noord-Brabant
Functie Projectcoördinator
Periode 20-12-2004 t/m 31-03-2005
Project Invoering SAP-Tijdschrijven directie ROH
Rapportage
4e opdracht bij: KLM
Functie Cluster Controller FS Vastgoed
Periode 01-05-2004 t/m 17-12-2004
Project Maandafsluitingen incl. Balanced Scorecard
Financiële rapportages
Budgetteren
Cost Control

3e opdracht bij: Banta Global Turnkey, chain supply management
Functie Management Accountant
Periode 16-06-2003 t/m 30-04-2004
Project Cost Accounting functie verbeteren en uitbouwen
Maandafsluitingen
Financiële rapportages
2e opdracht bij: BAM
Functie interim Controller, rapporterend aan regio-directeur
Periode 07-04-2002 t/m 14-04-2003
Project Financiële administratie incl. werkenadministratie opzetten. Planning & Control cyclus invoeren. MIS opzetten. Jaarafsluiting en periode-afsluitingen.
Conversiewerkzaamheden van Grote Beer naar Kraan Bouwcomputing.
Leidinggeven aan 3 personen.

1e opdracht bij: Farm Dairy, fabriek in de voedings- en genotmiddelenbranche
Functie interim Controller
Periode 02-01-2002 t/m 31-03-2002
Project O.a. jaarafsluiting, maandafsluitingen en het opstellen van een handleiding
maandafsluiting
Specifiek: periode-afbakening goederenbeweging

DPA Financial People +

Aard van bedrijf Financiële detachering (300 werknemers)

interim functie Coördinator Landelijke Administratie Belastingdienst Facilitairbedrijf
(1500 werknemers)
Periode Vanaf 10-2000 t/m 12-2001
Projecten/Werkzaamheden Coördinatie maandafsluiting
Opzetten rapportage administratieve en logistieke meetpunten
Jaarplan 2002 van enkele regios
Aansturen van 8 regio-controllers
Monitoren voorraadbeheer
SAP-gebruik/inzicht stimuleren bij regio-controllers

interim functie Hoofdadministratie/Controller bij Epson (150 werknemers)
Periode 09-1999 t/m 09-2000
Projecten/Werkzaamheden Opzetten vaste activa administratie
Opzetten kostenplaats rapportage/analyse
Logistieke processen in SAP analyseren en toetsen op juiste werking
Interne controle en procedures m.b.t. processen beschrijven
Coachen

Vast (geen interim, geen ZZP):
Hydro Agri Rotterdam B.V.
Aard van bedrijf Producent kunstmeststoffen (170 werknemers)
Periode 1989 t/m 1998
Plaats Vlaardingen
Functie Controller, rapporterend aan Finance Manager
Omschrijving Leiding geven aan afdeling Accounting, 4 man
Coördinatie en eindverantwoording maandafsluiting
Interne- en externe maandrapportages (statutair en US-GAAP)
Optimaliseren van processen, procedures, rapportages en SAP-gebruik
Kwartaalforecasten (incl. kostprijzen) & jaarplanning
Statutaire jaarrekening
Vennootschapsbelasting
Conversie naar SAP gevolgd door coachen SAP-gebruik


Opleiding interimmanager

HEAO-BE

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ervaren interim-Controller zoekt een opdracht waarbij o.a. de volgende zaken van belang zijn:

? Planning & Control (budgetteren, forecasten, kostprijzen, kostenallocatie, analyse, procesverbetering, cost control, reporting), zowel in productie- als projectenomgeving
? SAP
? Financiële afdeling leiden
? Financiële afdeling/administratie opzetten (bijv. bij startende onderneming)
? Veranderings- of verbeteringsprojekten m.b.t. bovenstaande

Mijn eigenschappen:

? Resultaatgericht
? Doorzettingsvermogen
? Improvisatievermogen
? Flexibel
? Praktisch en communicatief duidelijk
? Breed inzetbaar
? Coachend
? "Schouders eronder" mentaliteit
? Analytisch
? Gewend om projectmatig te werken

Ruime ervaring bij zowel kleine als grote ondernemingen, multinationals en de overheid.
Aard van deze bedrijven zijn chemische industrie, Europees hoofd/verkoopkantoor, office equipment/supplies, Belastingdienst, treasury, bouw, logistiek (chain supply management), vastgoed, koude- en warmte techniek, meet- en regeltechniek/engineering, etc.
Planning & control, forecasten, budgetteren, kosten allocatiemodellen, cost control, maandafsluiting, financiële. rapportage en analyse zijn mijn belangrijkste werkzaamheden.
Veel SAP-ervaring (CO, FI, PM & SD).
Ook ervaring onder omstandigheden van een re-organisatie, of implementatie van nieuw software.

Opleiding, HEAO-BE en aanvullende cursussen.

Beschikbaarheid full-time per direct.



Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Duits

 Kandidaat selecteren << Vorig CV Volgend CV >>

Interim managers zoeken:


interimmanagement Opdrachtomschrijving :